ISDR - Symulator prowadzenia ruchu kolejowego

Forum Główne => ISDR - Stacje i posterunki => Kraków Główny => Wątek zaczęty przez: adriankwiat w 01 Październik 2024, 11:18:44

Tytuł: Dzienniki ruchu
Wiadomość wysłana przez: adriankwiat w 01 Październik 2024, 11:18:44
Jakie dzienniki ruchu R-146 się prowadzi na Krakowie Głównym (i w jaki sposób)?
Tytuł: Odp: Dzienniki ruchu
Wiadomość wysłana przez: Paweł w 01 Październik 2024, 14:27:36
Kraków Płaszów - jak dla szlaku dwutorowego z sbl
Kraków Przedmieście - jak dla szlaku dwutorowego z blokadą półsamoczynną
Kraków Główny Zachód:
- dla torów 1, 2 (LK133) - jak dla szlaku dwutorowego z blokadą półsamoczynną
- dla torów 3, 4 (LK118) - jak dla szlaku dwutorowego z blokadą półsamoczynną
- dla toru 5 - jazdy manewrowe z telefonicznym zapowiadaniem (z wpisywaniem godzin dania pozwolenia, odjazdu, przyjazdu); dla składów od/do pociągów zapowiadane i wpisywane są numery pociągów z zerem na początku, dla lokomotyw luzem - "lok" i kolejne numery parzyste lub nieparzyste w dobie, zależnie do kierunku
Tytuł: Odp: Dzienniki ruchu
Wiadomość wysłana przez: Dawid_201 w 01 Październik 2024, 16:17:12
I to dla każdego szlaku osobny dziennik?
Tytuł: Odp: Dzienniki ruchu
Wiadomość wysłana przez: adriankwiat w 01 Październik 2024, 19:44:56
Czyli tak jak przypuszczałem. Moim zdaniem takie informacje powinny być również wpisywane w dokumentacji posterunku, razem z innymi elementami regulaminu technicznego.

dla składów od/do pociągów zapowiadane i wpisywane są numery pociągów z zerem na początku
Czy w takiej sytuacji zmieniamy parzystość numeru (tzn. jeśli kończy u nas bieg numer nieparzysty, to ten numer z zerem też będzie nieparzysty, czy zmieniamy na parzysty, zgodnie z kierunkiem)? A jeśli ten pierwszy przypadek (bez zmiany), to w której kolumnie dziennika ruchu wpisujemy numer, zgodnej z parzystością numeru czy zgodnej z kierunkiem jazdy (do KGZ w parzystej, z KGZ w nieparzystej, tak jak dla lokomotyw)?
Tytuł: Odp: Dzienniki ruchu
Wiadomość wysłana przez: Paweł w 01 Październik 2024, 20:10:22
Czyli tak jak przypuszczałem. Moim zdaniem takie informacje powinny być również wpisywane w dokumentacji posterunku, razem z innymi elementami regulaminu technicznego.

Rzeczywiście, taka informacja mogłaby być zamieszczona w opisie posterunku jeżeli nie jest to oczywiste.

Czy w takiej sytuacji zmieniamy parzystość numeru (tzn. jeśli kończy u nas bieg numer nieparzysty, to ten numer z zerem też będzie nieparzysty, czy zmieniamy na parzysty, zgodnie z kierunkiem)? A jeśli ten pierwszy przypadek (bez zmiany), to w której kolumnie dziennika ruchu wpisujemy numer, zgodnej z parzystością numeru czy zgodnej z kierunkiem jazdy (do KGZ w parzystej, z KGZ w nieparzystej, tak jak dla lokomotyw)?

Bez zmiany parzystości. Szczerze mówiąc nie wiem jak to się ma do kolumn "parzysty" / "nieparzysty" dziennika. Najpewniej są wpisywane wg kierunku jazdy, a nie faktycznej parzystości.