ISDR - Symulator prowadzenia ruchu kolejowego

Forum Główne => Inne => Wątek zaczęty przez: Cezar w 27 Listopad 2013, 11:49:28

Tytuł: Pytania do ekspertów
Wiadomość wysłana przez: Cezar w 27 Listopad 2013, 11:49:28
Słuchajcie, znajomy ma jutro kolokwium z kolei, w związku z tym mam kilka pytań do znawców, gdyż nie jestem na 100% pewien wszystkich odpowiedzi (pytania są wielokrotnego wyboru):

1. Podkładka żebrowa przymocowana jest do:
a) podkładu
b) szyny
c) złącza szynowego
d) konstrukcji mostu

EDIT: Dzięki za pomoc :)
Tytuł: Odp: Pytania do ekspertów
Wiadomość wysłana przez: MaKu w 27 Listopad 2013, 12:04:10
Podeślij znajomemu. :-)

http://kolej.krb.com.pl/id1/zal3.html
Tytuł: Odp: Pytania do ekspertów
Wiadomość wysłana przez: Cezar w 27 Listopad 2013, 12:52:59
Czyli tylko A?
A to?:

Pociąg pasażerski ujęty w rozkładzie jazdy i uruchamiany w tych dniach, w których jego kursowanie nie było przewidziane to:
a) stały nadzwyczajny
b) stały dodatkowy
c) niestały nadzwyczajny
d) niestały dodatkowy

Hamulce torowe umieszczone na torach kierunkowych to hamulce:
a) odstępowe
b) ostateczne
c) docelowe
d) przejściowe
Tytuł: Odp: Pytania do ekspertów
Wiadomość wysłana przez: Droznik w 27 Listopad 2013, 15:26:36
I znowu google :)

http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/kolej/srk_rozrz.php

To o górce.
Czyli to staje się powoli prawdą że student musi mieć gotowe, a gdy go się porównuję go gimnazjalisty to się obraża, a szkoda bo to komplement ;p
Tytuł: Odp: Pytania do ekspertów
Wiadomość wysłana przez: Zacha w 27 Listopad 2013, 17:30:14
A przyjdzie później taki jeden z drugim po studiach co miał wszystko "gotowe", przy dobrych znajomościach dostanie się na kierownicze stanowisko i jedyne co będzie go interesowało w zawodzie to ilość zer na koncie... Jak ktoś się chce brać za kolej, to powinien "utopić" w niej parę chwil z życia i wiedzieć dosłownie wszystko, co powinien wiedzieć każdy podległy mu pracownik.
Tytuł: Odp: Pytania do ekspertów
Wiadomość wysłana przez: Andrev w 27 Listopad 2013, 18:16:07
Jak ktoś się chce brać za kolej, to powinien "utopić" w niej parę chwil z życia i wiedzieć dosłownie wszystko, co powinien wiedzieć każdy podległy mu pracownik.

Dlatego nie bez powodu często jest tak że najlepszym fachowcem jest ten który zaczynał nisko i powoli piął się po stopniach kariery.