301
ISDR - Rozkłady jazdy / Odp: MaKu - rozkład jazdy Liskowo i Testowo
« dnia: 03 Listopad 2014, 16:23:27 »
No niestety. Krzyczy o standardowy rozkład.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
P.S. - fajnie by było, jakby się dało dodać do symulatora komunikat radiowy o dyktowaniu rozkazu z sąsiedniego posterunku - miałem awarię SSP więc przekazałem informację do sąsiada o usterce, przyjął, ale na radiu nie wyskoczyło, że sąsiad dyktuje rozkaz O; komunikaty, że np. na Liskowie "gotów do odjazdu" słyszę, a co do rozkazu zerknąć musiałem "w teren" aby sprawdzić, czy mechanik dostał info i przyhamuje przed przejazdemZa to jest odpowiedzialny sąsiedni posterunek, któremu zgłosiłeś awarię SSP, i De facto Ciebie to już guzik interesuje
1. Wystarczy "poddzwaniać", czyli wysyłać sygnał jeden dla kierunku nieparzystego i dwa dla parzystego celem zamknięcia przejazdu. Po przyjeździe pociągu SKP sam otworzy przejazd.Ja zawsze daje sygnał parzysty. SKP zamyka przejazd od razu po otrzymaniu sygnalu, post nr3 najczęściej w chwili zbliżania się pociągu. Na dźwięk nie parzysty, post nr3 reaguje różnie cokolwiek.
Parę ,,życzeń" ode mnie:Czasem działa.
- Tm201 nie można podać przebiegowo (pisałem to tu już?)
- Blokada do L. Miasto - czasem chociaż L.M. dał pozwolenie świeci zła strzałka (ale semafor można postawić normalnie)Bywa także, że od naszej strony nie można zwolnić blokady do LM. Sytuacja opisana wcześniej przeze mnie.
Problem jest już znany, dotyczy nie tylko Testowa, jak napisano ujawnia się przy dłuższych nazwach składów. Przy najbliższej okazji zostanie to poprawione.Cześć Paweł! Było by bardzo fajnie, gdyż dłuższe opisy - nie tylko stosowane na tabliczkach pulpitu - ułatwiały by nawigację.
Dzięki za wszystkie wyjaśnienia natomiast interesuje mnie, jak lepiej w praktyce postępować - czy zerwać plombę i rozwiązać od razu czy sprawdzić (obsługując ręcznie blokadę i prowadząc jazdę na Sz) czy następny skład w tym kierunku spowoduje rozwiązanie przebiegu?Mi się wydaje, że postępując zgodnie z przepisami, należy zerwać plombę, bez nie potrzebnych kombinacji, co wymagało by dalszych adnotacji w dokumentach.