Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - zolwik

Strony: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 15
91
Urządzenia srk / Odp: Do zolwik
« dnia: 07 Maj 2017, 22:26:39 »
Do zolwik -
Brak plomb na przyciskach dPo i dKo, brak oznaczeń izolacji torowych, kompozycja pulpity nieszczęśliwa - przyciski i liczniki sygnałów zastępczych powinny być umieszczone u góry pulpitu po tej stronie, po której są umieszczone semafory - po lewej i prawej stronie, brak posterunku stwierdzenia końca pociągu z lewej strony stacji (szlaki są nieizolowane).
A co to jest za rozwiązanie oznaczone czerwoną ramką 1 i 2? jak nastawnia ma sterować sygnałami Sz bez jakiejkolwiek kontroli położenia zwrotnic?

na pulpitach, na których pracuje też nie ma plomb na tych przyciskach, są liczniki. Izolacje torowe są poprawnie naniesione ;p
przyciski i liczniki również są tak jak w rzeczywistości, to że powinny być umieszczane po odpowiednich stronach to nie znaczy ze zawsze są ;-)

Na gruncie również nie ma SKP więc i nie ma oznaczenia.

Co do ramek:
ramka 1 to są tarcze zaporowe, tu się kończą jazdy pociągowe, zwrotki przestawiane ręcznie.
Ramka 2 to Sz do semaforów z drugiej strony niż rozjazdy ręczne. (Zaporowe mają oznaczenie Sxxx, a Sz Cxxx)

i teraz Ci powiem ze to jest odzwierciedlony prawdziwy pulpit ;-)  co do kostki

92
Urządzenia srk / Odp: Pulpity fikcyjnych stacji
« dnia: 07 Maj 2017, 21:13:42 »

Twój pulpit można pokazywać, jak robi się pulpity nastawcze kostkowe AC-20...  :)

A mój jest zły?;p

93
Urządzenia srk / Odp: Pulpity fikcyjnych stacji
« dnia: 06 Maj 2017, 23:17:22 »
to skoro wiesz to po co dajesz przycisk do przebiegu manewrowego w semaforze wjazdowym?
dalej nie rozumiem co ma umieszczenie tarczy manewrowej przed semaforem wjazdowym do przekraczania wskaźnika w5.
Gdzie Ci brakło miejsca na szczeliną? cała górną połowę kostki masz wolną i spokojnie ten przycisk się tam mieści, więc skończ gadać głupoty ze miejsce nie masz...

Tu nie chodzi o to jak nazywasz te przyciski tylko gdzie je umieszczasz... dlaczego on jest na kostce za rozjazdem??!!
Po pierwsze nie wiedziałem że może być taka sytuacja bo podczas ustalenia jaki ma mieć rozmiar pulpit nie przewidziałem tego. A po drugie. Sorry nie popatrzyłem dokładnie.
Po trzecie chyba faktycznie źle zrobiłem. Nie wiedziałem jak umieścić.

O jakiej sytuacji nie wiedziałeś? Ustalałeś rozmiar pulpitu i nie przewidziałes? to co to za ustalenia?? poza tym na tym odcinku co tam masz spokojnie mozna to zmieścić.
nie popatrzyłeś dokładnie? to jest mało powiedziane, wszyscy Ci tłumaczą co masz zrobić aby było dobrze, a Ty masz to głęboko gdzieś. Więc lepiej dla zdrowia ogólnego wszystkich pozostałych nie ośmieszaj się bardziej i skończ zabawę z tym.

94
Urządzenia srk / Odp: Pulpity fikcyjnych stacji
« dnia: 06 Maj 2017, 23:06:17 »
to skoro wiesz to po co dajesz przycisk do przebiegu manewrowego w semaforze wjazdowym?
dalej nie rozumiem co ma umieszczenie tarczy manewrowej przed semaforem wjazdowym do przekraczania wskaźnika w5.
Gdzie Ci brakło miejsca na szczeliną? cała górną połowę kostki masz wolną i spokojnie ten przycisk się tam mieści, więc skończ gadać głupoty ze miejsce nie masz...

Tu nie chodzi o to jak nazywasz te przyciski tylko gdzie je umieszczasz... dlaczego on jest na kostce za rozjazdem??!!

95
nie

96
Urządzenia srk / Odp: Pulpity fikcyjnych stacji
« dnia: 06 Maj 2017, 22:25:09 »
A ja dodam:
1. Co to jest za sytuacja torowa w ramce nr 1? Tarcza manewrowa przed semaforem wjazdowym?
2. Co to jest w ramce nr 2? Sygnał manewrowy na semaforze wjazdowym? Dwa przyciski w jednej kostce?
3. Co to jest w ramce nr 3? Przycisk w miejscu, gdzie w kostce znajdują się kolorowe przesłony do podświetlenia szczeliny zwrotnicowej?
4. Co to jest zaznaczone w czerwonych kółkach? Przycisk w miejscu, w którym nie ma przycisków w kostkach pulpitów AC-20?
5. Co to jest zaznaczone w niebieskich kółkach? Dlaczego przycisk zwrotnicowy jest poza kostką obrazującą zwrotnicę?
Czy kolega raczył przeczytać moje wcześniejsze posty, dotyczące konstrukcji pulpitów kostkowych?
Cóż a więc lecimy.
1. A jak pociągi manewrowały? Musiały by co chwile pytać o pozwolenie na przekroczenie w5.
2. Ta sama odpowiedź co na pierwszym.
3. Cóż nie miałem jak umieśćić żeby było dobrze.
4. Ech.......... Jakby to powiedzieć bo nie wiedziałem.
5. Cóż to guzik do przełączenia zwrotnicy.
6. Poprawie tylko gdzie te twoje rady? Bo już sam nie wiem czy robie źle czy nie.

Nie robisz źle, robisz tragicznie.
Czy ty znasz podstawy prowadzenia ruchu kolejowego?
1. a jakie ty chcesz manewry na szlaku robić? wiesz gdzie i jak się ustawia w5?
Na wjazdowych nie ma "jazdy manewrowej"
3. a NAD szczeliną nie można? miejsca Ci brakło?
5. Przełączyć to możesz sobie kanał w TV. a przycisk do przekładania zwrotnic ma być w kostce na której jest rozjazd, a nie obok.


Lepiej zostaw to wszystko bo to co robisz to żenada.

Proszę, w załączeniu przykład pulpitu poprawnie wykonanego przeze mnie.
https://1drv.ms/i/s!AuMHAl_RhKy3jmSGFWDv9IVXjiMh

97
Urządzenia srk / Odp: Pulpity fikcyjnych stacji
« dnia: 06 Maj 2017, 16:08:56 »

Do goofy212 -
2. Przyciski dKo i dPo są przyciskami plombowanymi i dodatkowo posiadają swoje liczniki (brak liczników dla przycisków dPo; brak plomb na przyciskach dKo);
6. Liczniki i przyciski Sz dla semaforów z lewej strony powinny znajdować się u góry pulpitu także po lewej stronie, a dla semaforów po prawej stronie - u góry pulpitu także po prawej stronie;
7. Podobnie przyciski doraźnego zwolnienia przebiegów - dla semaforów z lewej strony - u góry pulpitu także po lewej stronie, dla semaforów z prawej strony - u góry pulpitu także z prawej strony.

z tymi punktami się muszę nie zgodzić;p
U mnie dKO i dPo nie mają plomb tylko liczniki

Liczniki i przyciski do Sz są u mnie na środku pulpitu
przyciski doraźnego zwalniania przebiegów też mam wszystkie z jednej strony pulpitu

98
Urządzenia srk / Odp: Pulpity fikcyjnych stacji
« dnia: 02 Maj 2017, 13:12:33 »
anulacja rozprucia?
anulacja przebiegów?

Czy Wy w ogóle zdajecie sobie sprawę z tego co piszecie?
I pytanie czy widzieliście kiedykolwiek jakiś prawdziwy pulpit? Bo to co przestawiacie to jakaś czysta fantazja

99
ISDR - Tematy ogólne / Odp: System SERWO
« dnia: 03 Marzec 2017, 15:52:33 »
telefonogram ma określony załącznik gdzie podaje się lokalizacje, przyczynę, km od/do i od kiedy do kiedy obowiązuje, wysyła to ISEDR stacji, która nadaje, do serwera "Matki" takie serwery są umieszczone w kilku miejscach na zakładzie na duzych stacjach. Serwer "matka" obsługuje wyznaczony pracownik, np isedr danej stacji. Każdy posterunek jest wyposażony w "kliencką" wersje serwo podłączoną do "matki".
Wydruk wydaję się do określonej stacji na drodze przebiegu ;-)

100
Ruch kolejowy / Odp: Blokada jednoodstępowa Eap
« dnia: 23 Grudzień 2016, 16:07:55 »
Dokładnie tak,pomocniczo! Więc jak sobie ustalicie tak będzie ale dla bezpieczeństwa dalej bym ją obsługiwał.

nie jak sobie ustalą.
Jeśli jest możliwość ( działa) to się obsługuje.

101
Inne / Odp: Dzienniki R-146
« dnia: 15 Grudzień 2016, 21:12:56 »
Co to jest dziennik R-146, co się w nim zapisuje?
I o jakie druki chodzi?
Jaka była by cena za sztukę?

Jeśli nie wiesz co to jest i do czego, to na pewno nie jest Ci potrzebne

102
Inne / Odp: Nastawniczy - dyskusja o zawodzie
« dnia: 26 Październik 2016, 22:35:40 »
no to skoro 2150 masz jako nastawniczy to powiem, że lepiej niż dyżurny w Wałbrzychu, który ma 2000 ^^

103
Inne / Odp: Nastawniczy - dyskusja o zawodzie
« dnia: 25 Październik 2016, 19:58:14 »
ale z grupy czy na rękę?

104
Inne / Odp: PKM poszukuje Dyżurnych Ruchu
« dnia: 31 Październik 2014, 23:20:58 »
A to przewidywane wynagrodzenie...fiu fiu.

Brutto... A podawanie wynagrodzenia brutto to jak podawanie długości przyrodzenia wraz z kręgosłupem.

nie dotyczy kolejarzy ;p
ile masz napisane na umowie? (strzelam) np 2000zł brutto - wynagrodzenie zasadnicze.


i kto by Ci przyszedł za 2000zł do pracy? ale jak doliczysz do tego inne duperele to ci wychodzi ładnie...

więc brutto nie zawsze jest tak słabo ;p

105
Inne / Odp: PKM poszukuje Dyżurnych Ruchu
« dnia: 31 Październik 2014, 11:26:18 »
wykształcenia nie trzeba mieć bo to regulują przepisy państwowe,
a wynagrodzenie? normalne, jak to u dyżurnych

Strony: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 15