Czerwonymi prostokątami zaznaczyłem styki łuków o odwrotnych promieniach, w takich miejscach stosuje się odpowiednie wstawki proste, bez których miejsca te będą generować wykolejenia taboru. W ramce zaznaczyłem tor, o którym proszę o informacje, do czego ma służyć, dalej - jakie zadanie ma spełniać ten Twój posterunek odgałęźny. Opisz wszystkie tory stacyjne - do czego mają służyć, jakie jest ich przeznaczenie. Jak ma wyglądać ruch pociągów na Twojej stacji, jak ma wyglądać praca manewrowa -
1: Stawki chyba dobrze zrozumiałem:
czerwony to te które zaznaczyłeś a zielony to chyba dobre
https://imageshack.com/a/img924/1024/2njovK.pngLink od 2 punktu
https://imageshack.com/a/img924/3315/i2MvX3.png2. Perony (kolory:szary zielony,czarwony)
zielony i czerwony główne dla pośpiesznych,expressowych i rzadziej dla osobowych
szary dla osobowych rzadki dla pośpiesznych i expressowych
3;
Tory
Żółte: tory główne
Jasnoniebieskie dla: manewrowych (tak samo zaznaczono fioletowym i jasnonibieski na ten sam koniec stacji czyli W-5)
Tory pomarańczowe: tory boczne dla wagonów ( górne dla towarowych dolne dla osobowych)
4:Posterunek:
znaczenie posterunku jest takie mniej więcej jakaś lokomotywa sobie jedzie na bok na posterunek by czekać na wezwanie na stacje. Dlaczego nie ma wjazdu na boczny tor posterunku (od strony prawej) z toru zasadniczego? Ponieważ projekt posterunku (wymyślony) został stworzony by były nietypowe zagrania np jazda na torze przeciwnym do zas.
4: Tory stacyjne
tor 1 (od dołu) peron 1 i możliwy peron 2 dla pośpiech i towarowych z przelotem (gdy tor wolny)
tor2 peron 2 i ewentualnie 3 dla poś. i ex też towar. z przelotem (gdy tor wolny)
tor3 peron 3 dla osobowych i bardzo rzadko dla pośpiesznych i ex i dla towarowych (kończących z pustymi)