Kłaniam się.
Popełniłem przy pomocy EPK własną wizję pulpitu z nastawni Pł, mieszczącej się w stacji sąsiadującej z Enea Elektrownią Połaniec. Sporo tu domysłów i własnej interpretacji, bo poza schematem i regulaminem bocznicy niewiele udało mi się znaleźć. Między innymi brakuje mi informacji o typie blokady liniowej pomiędzy Połańcem a p. odg. Rytwiany, sterowanym ze Staszowa. Nie mam też wiedzy na temat rzeczywistego stanu urządzeń kontroli niezajętości torów stacyjnych (w tym torów dojazdowych 51 i 52 z Ep), toru szlakowego czy uzależnienia posterunku 11 w USRK.
Załączam dwie wersje tego projektu, różnica tkwi w odwzorowaniu pierwszych rozjazdów od strony zakładu.
Kilka fragmentów regulaminu pracy bocznicy:
Bocznica Elektrowni w Połańcu odgałęzia się od torów stacyjnych stacji PKP PLK S.A. Połaniec rozjazdem nr 35 położonym w torze nr 2 w km. 16.980 linii nr 75 Rytwiany – Połaniec i rozjazdem nr 39 położonym w torze nr 1 w km. 17.043 linii nr 75 Rytwiany – Połaniec. Tory dojazdowe do bocznicy nr 51 i 52 są przedłużeniem torów stacyjnych stacji PKP PLK S.A. Połaniec. Początkiem bocznicy jest kilometr 17.474 linii PKP PLK S.A. nr 75 Rytwiany – Połaniec, który jest jednocześnie kilometrem 0.00 bocznicy Elektrowni w Połańcu.
[...] prowadzenie ruchu pociągów pomiędzy stacją PKP PLK S.A. w Połańcu, a stacją zakładową Elektrowni po torach dojazdowych nr 51 i 52 odbywa się na podstawie telefonicznego zapowiadania przewidzianego dla linii dwutorowej.
Semafory wyjazdowe ze stacji zakładowej Elektrowni pełnią rolę tarcz ostrzegawczych dla semafora wjazdowego do stacji PKP PLK S.A. Połaniec W2.
Semafory wyjazdowe ze stacji PKP PLK S.A. Połaniec pełnią rolę tarcz ostrzegawczych dla semafora wjazdowego na stację zakładową Elektrowni B2.
Urządzenia srk na stacji zakładowej Elektrowni umożliwiają wjazd na stację zakładową z kierunku przeciwnego do zasadniczego po torze nr 52 na sygnał zezwalający na semaforze A2. Przebiegi te są zorganizowane.
Źródło schematu to oczywiście Semaforek (semaforek.kolej.org.pl).