Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DyżurnyRuchu

Strony: [1]
1
Po 2: jeżeli coś się dzieje u mnie w stacji, to zatrzymuję pociąg pod słupem i dyktuję ja rozkaz, a nie sąsiad. Bo to nie szlak.
No właśnie mnie też to zdziwiło co ma do tego sąsiedni posterunek? Może dyżurnej było wygodniej poprosić koleżankę ze stacji obok ;)
Nie było jazdy po trapezie, normalnie na prosto :) Chodzi mi o odpowiedź jak powinno się informować mechaników w takiej sytuacji? tzn. czy "O" jest wskazany czy tylko przez radio? Nie ma nic nigdzie o tym w instrukcjach?

2
Witam, mam pytanie.

Otóż miałem do czynienia z taką sytuacją:
W stacji X (prędkość drogowa 90 km/h) doszło do potrącenia osoby postronnej z jej winy (przechodziła w miejscu nie dozwolonym) na miejscu pojawiła się komisja, przystąpiła do prowadzenia odpowiednich czynności itd. Ruch prowadzony był po torach sąsiednich - stacyjnych, głównych.
Dyżurny Ruchu stacji X w której to się wydarzyło dyktował pociągom rozkaz pisemny "O" (przybliżona treść: " od do km. jechać ostrożnie, podawać sygnał "baczność" z powodu prac komisji przy wypadku z człowiekiem".
Drugi Dyżurny Ruchu sąsiedniej stacji dyktował podobnej treści rozkazy dla pociągów jadących w kierunku stacji X ale nakazywał im zmniejszenie prędkości do 40 km/h w miejscu prac (wypadku).

Moje pytanie brzmi: Dlaczego jedna stacja dyktowała to 40 km/h, a druga nie i skąd ta wartość 40 km/h? - czy gdzieś, w jakiejś instrukcji jest o tym mowa?
I drugie: Czy Dyżurny sam może określić wymaganą prędkość do danej sytuacji i nakazać by Mechanik z nią jechał?

Pozdrawiam :)

Strony: [1]