Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - jageer

Strony: [1] 2 3 4 ... 79
1
Jedynie z ciekawostek, to na pewnym posterunku spotkałem się z licznikiem Zwbl do blokady SBL i przy obracaniu kierunku należało w dzienniku ruchu w uwagach wpisać nr licznika po obróceniu kierunku

2
Ruch kolejowy / Odp: Wjazd / wyjazd z toru zamknietego
« dnia: 30 Październik 2017, 06:33:33 »
Tylko, że blokady EAP, EAP94 i EAP05 mają stan neutralny, więc jak jedziesz do km i powrót, to lecisz na rozkaz bez użycia blokady, a jak Ci pociąg wjedzie spowrotem na "S" to zastawka, o ile blokada jest prawidłowo zmontowana, nie powinna się zwolnić.

Przy czym na EAP05 jest zwolnienie blokady, a nie blok końcowy...

3
Ruch kolejowy / Odp: Zjazd roboczego a przejazd kolejowy
« dnia: 29 Październik 2017, 19:00:54 »
A ja kiedyś za to słyszałem, że dróżnik ma cały czas obserwować przejazd i jak wraca roboczy ma zamknąć .... Jak widać, niektórzy mają podejście, że nie trzeba powiadamiać ☺️

4
Ruch kolejowy / Odp: PSD
« dnia: 28 Październik 2017, 12:39:49 »
No bo jest ryzyko że coś pojedzie obok w tym czasie i się pewnie zetrą... A dlaczego niektórzy dyżurni dla semafora A dyktują rozkaz np pominąć semafor A jedna druga gdzie te cyfry oznaczają jakie prędkości może wyświetlić, a inni po pprostu pominąć semafor A? Bo też ich różnie uczą, tak samo jak z dociaganiem iglicy spona ....

5
Inne / Odp: Badania nastawniczy
« dnia: 26 Październik 2017, 20:09:13 »
Nie wiem jak w ruchu, ale na automatyka badają też na zawartość dopalaczy itp... Chyba za pomocą moczu, albo z krwi....

6
Ruch kolejowy / Odp: Wjazd / wyjazd z toru zamknietego
« dnia: 25 Październik 2017, 16:38:40 »
Paweł Piotr, ale znam z życia sytuację, że dyżurna wjeżdżała na zezwalający, bo poz był po jej stronie (drezyna wracała do niej z kilometra), wiadomo sąsiad Po nie obsłużył, więc ona nie mogła Ko, ale "zastawka" się zwolniła i dopatrzył się tego instruktor i miał do tego duże zastrzeżenia ......

Tu akurat mówię o przykładzie jazdy do km i powrót. Wiadomo, jak jedzie po zamkniętym z A do B, to blokadę można "legalnie" obsłużyć.

pozdrawiam


7
Ruch kolejowy / Odp: Wjazd / wyjazd z toru zamknietego
« dnia: 24 Październik 2017, 19:04:44 »
Polecam uważać przy blokadzie typu "C". Jeżeli wjedziemy na semafor zwolni się "zastawka", co spowoduje, że w przypadku wyprawienia pociągu od sąsiada do nas możemy od razu zwrócić blok końcowy, czyli zwolnić szlak, jak będzie zajęty :) W tym wypadku, nie powinno się stosować wjazdu na zezwalający.

8
Ruch kolejowy / Odp: Jazda na Sz/rozkaz
« dnia: 18 Październik 2017, 16:10:07 »
Albo mech ciężkim brutto rusza na ostro i potrafi wygasić kilka razy ;-) tak było u znajomej raz przy czym blokada stacyjna tam była w tym przypadku

9
Ruch kolejowy / Odp: Jazda na Sz/rozkaz
« dnia: 17 Październik 2017, 20:22:00 »
Dziś kontroler powiedział,  jeśli pierwszy  raz podał się i wygasł samoczynnie to jedziemy na Sz/rozkaz bez tzp, jeśli drugi raz będzie ta sama sytuacja lub semafor nie poda się to niezależnie od tego czy integrujemy w blokadę czy nie,  musimy wprowadzić wprowadzamy tzp.

Też to słyszałem, że toleruje się jedno wygaszenie...... Ale zmieniłem branżę, więc już tak w temacie nie jestem.

10
Ruch kolejowy / Odp: Jazda na Sz/rozkaz
« dnia: 17 Październik 2017, 18:59:13 »
No właśnie. W blokadę nie integrujemy, więc nie ma potrzeby wprowadzania tzp. Tylko paragraf 28, ustęp 16, punkt 2, lit h mówi ,że w razie nie wyświetlenia się sygnału zezwalającego wprowadzamy tzp. Dlatego pytam się i mamy tez tak jakby 2 wersje. Nie chce być nadgorliwy z tzp, a i nie olewać tego.

Tak, samo jak kiedyś pytałeś mnie o jazdę po lewym na blokadzie 2 kierunkowej i rozkaz "S" za granicę przetaczania .... Też to jest zawiłe :)

11
Ruch kolejowy / Odp: Jazda na Sz/rozkaz
« dnia: 16 Październik 2017, 17:24:24 »
Teoretycznie jeżeli nie używamy dPo i dKo (czyli jakby nie ingerujemy w pracę blokady), nie wprowadzamy TZP .... Ale jedni wprowadzają, inni nie....

12
Urządzenia srk / Odp: Dziwne komory
« dnia: 13 Październik 2017, 20:25:22 »
:) Świeże foto. Wiele jest posterunków z nieczynnymi komorami. Może był plan, że dołożą kiedyś.... Remont stacji był w 1987r. więc dokładnie po 30 latach, nadchodzi nowe, w tym teraz także urządzenia.
 

13
Urządzenia srk / Odp: Dziwne komory
« dnia: 13 Październik 2017, 13:19:41 »
Ten układ jest nieaktualny żeberka nie ma od dawna i Anglika a sz na wyjazdowych tez, a wiem to z gruntu ... (Z urządzeń). Co do MOR to jest w trakcie poprawek 😀

14
Urządzenia srk / Odp: Dziwne komory
« dnia: 12 Październik 2017, 19:03:10 »
No i uaktualniono opis tego semafora (chyba, że w poprzednim wykonaniu nie podawał sygnału Ms2, a teraz będzie podawał).  ;D

Do tej pory sygnały wyjazdowe ze stacji Krynica nie miały możliwości podania sygnału manewrowego i SZta.... Natomiast po podłączeniu MOR-1 taka opcja jest  :)

15
Urządzenia srk / Odp: Dziwne komory
« dnia: 11 Październik 2017, 19:07:39 »
Odkopuję temat - stary semafor vs nowy z kombudu :) Tak samo To - obecnie górny pomarańczowy, a na nowej dół ...


Strony: [1] 2 3 4 ... 79