46
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Wydanie pozwolenia dla Wilamowic
« dnia: 17 Marca 2015, 15:00:15 »
Ale to wyjątki.
Najnowsza wersja symulatora:
ISDR 2020.11.22
Nowe posterunki rzeczywiste:
Osielec, Wilkowice Bystra
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
bez korekcji 0,4/0,20,4 już z trudnością przeczytam. Więc nie wiem... Czy 0,2 czy 0,3 czy 0,4.
Oczywiście inaczej to wygląda w różnych miejscach. Zależy to od dyżurnych, miejsca TZ i innych czynników. Ale wszystko opiera się na instrukcjach.= to
a urządzenia blokady liniowej należy obsługiwać pomocniczo jeśli to możliwe .Czyli to opiera się na instrukcji z tego cytatu.
1. Zazwyczaj - to słowo razi, kiedy mówimy o prowadzeniu ruchu pociągów...myślę, że warto przedstawiać jednoznaczne, konkretne argumenty najlepiej podparte stosowną instrukcją aby uniknąć niejasności,
2. Nigdy nie słyszałem o "pełnym TZP"
3 Czy blokada liniowa rzeczywiście coś przekazuje? czy raczej jest urządzeniem na podstawie którego prowadzony jest ruch pociągów...?
4. Zasadniczo instrukcje są po to, żeby ruch był prowadzony w zależności o instrukcje, a nie w zależności od dyżurnych. Historia pokazała kilka przypadków, kiedy to faktycznie ruch był prowadzony w zależności od dyżurnych, pech chciał, że ich "zależności" odbiegały od przyjętych instrukcji...
No bo przecież od naprawy jest warsztat a maszynista jest tylko od "kieracenia".No właśnie. A potem zatrzyma Ci się taki Elf, bo mu komputer siadł i bezpiecznik wywaliło, a ten nie wie co zrobić i ściąga z miejscowości x oddalonej o x km całą ekipę, żeby bezpiecznik prztyknąć - też żywy przykład - i 1 h w polu.
OT - instrukcje dopuszczają obsługę podróżnych na torach bez krawędziAle chyba nie non-stop.