Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Andrev

Strony: 1 ... 5 6 7 [8]
106
Inne / Odp: Oglądanie TV na dyżurze
« dnia: 22 Stycznia 2012, 22:58:03 »
Kto pyta nie błądzi. Poza tym chodzi o pokazanie następcom co wolno a co nie, takie wzajemne rady i  przyuczanie do zawodu kandydatów na stanowiska bezpośrednio odpowiedzialne za bezpieczeństwo ruchu.

Kandydaci zanim dopuszczeni zostaną do prowadzenia ruchu powinni znać zapisy dotyczące zakazów, czyli tego czego na nastawni robić nie wolno. Są odpowiednie instrukcje i paragrafy w których jest to określone, koledzy wyżej z resztą je nawet zacytowali.

107
Inne / Odp: Zdjęcia związane z ISDRem
« dnia: 12 Grudnia 2011, 18:50:17 »
A czemu pełnych godzin nie piszemy?  ;)

108
Testowo / Odp: Data premiery?
« dnia: 02 Grudnia 2011, 18:46:11 »
Usunąłem starą wersję i pragnę zapytać, czy w nowej jest zmieniony kilometr nastawni bądź przejazdu, żeby był z "miejsca"? ;)

109
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Drezyna, pociąg sieciowy i wykolejenie.
« dnia: 05 Listopada 2011, 20:59:53 »
Jakiś czas temu był proces trzech osób, którzy zbudowali urządzenie i nadawali sygnały radio-stopów. :D

Z tego co mi wiadomo, to nic tutaj nie trzeba budować. Wystarczy...albo lepiej nie ;)

110
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Dokumentacja
« dnia: 14 Października 2011, 16:22:24 »
Mam pytanie odnośnie dokumentacji programu. Czy kolega planuje zrobić coś na wzór regulaminu technicznego do posterunku w symulatorze?

Z tego co pamiętam to ktoś  zrobił już tablicę zależności, czy karty przebiegów do Testowa, reszta części RTSu też by się jednak przydała.

111
Testowo / Odp: Różności
« dnia: 02 Września 2011, 18:31:26 »
Dzięki wielkie. Chyba sam nigdy bym nie wpadł, że jest to tak rozwiązane  ;)

112
Testowo / Odp: Różności
« dnia: 02 Września 2011, 16:31:41 »
Mam taki mały problemik. Otóż zje...psuła się blokada do Fabrycznego i Zachodu, wprowadzono telefoniczne zapowiadanie pociągów, ale nieprawidłowo też działa urządzenie które obsługiwane jest na posterunku SKP - wiadomo o co chodzi, SKP nie potwierdza tym urządzeniem że pociąg wjechał w całości, z sygnałami końca pociągu etc... W jaki sposób można spowodować by skp głosił wjazd pociągu w całości telefonicznie? Bez tego niestety nie mogę zgłosić tylnym posterunkom przybycia, no chyba że pociąg wyjedzie dopiero ze stacji w całości. Jak to jest rozwiązane? Bo próbowałem zgłosić SKP że obowiązuje tel. zapowiadanie, ale on niejako na to nie reaguje, pyta tylko na którym torze.

113
Testowo / Odp: TW - zgłaszanie błędów
« dnia: 24 Lipca 2011, 19:17:18 »
Skoro lokomotywa była na środku toru, a wagony przejeżdżały przez zwrotnicę, to musiały omyłkowo zostać odłączone bez zahamowania.

Być może tak się stało. Byłem jednak przekonany, że skład stał dłużej na tym torze, a wagony stoczyły się dopiero po jakimś czasie.

Z ciekawości jeszcze mogę zapytać czy są rozwiązane takie funkcje w programie jak rozerwanie składu, zbiegnięcie wagonów, czy wjazd pociągu bez sygnałów końca pociągu? (wiem że coś w kierunku tej ostatniej jest, bo jak robiłem manewry, w ramach stacji, to zadzwonił do mnie SKP z taką informacją

114
Testowo / Odp: TW - zgłaszanie błędów
« dnia: 23 Lipca 2011, 23:13:08 »
Niestety nie mam już "sejwa" z tamtego wydarzenia. Nie wiem też w jaki sposób wagony rozpruły ten rozjazd, zerknąłem na podgląd dopiero w momencie rozprucia. Lokomotywa znajdowała się wtedy w okolicach środka tego toru i wyglądało to podobnie do gonitwy tychże wagonów. Jechała powoli w ich kierunku.

115
Testowo / Odp: TW - zgłaszanie błędów
« dnia: 22 Lipca 2011, 22:39:41 »
Witam,

Nie wiem czy była ta kwestia poruszana wcześniej. Jeśli tak to z góry przepraszam. Mam pytanie: czy w symulatorze zaimpletowana jest sytuacja zbiegnięcia wagonów? Odstawiłem na torze 6 wagony z którejś zdawki. Nic się nie działo, dopóki nie "obudził" mnie dzwonek oraz światło sygnalizujące rozprucie. Tak się właśnie stało, wagony wjechały na zwrotnicę i rozpruły ją... Dodam jeszcze, że obok wagonów stała niesprzęgnięta lokomotywa, która zaczęła je gonić. Sama z siebie.

Pytanie jest takie: zbiegnięcie wagonów to bug czy funkcja? O rozpruciu w sumie nic nie trzeba pisać, było konsekwencją najechania składu.

116
Inne / Odp: Badania wstępne i psychologiczne
« dnia: 21 Lipca 2011, 15:10:01 »
Witam.

Badania składają się z dwóch części. Badań ogólnych i tzw. psychotestów.

Psychotesty składają się z kilku części:
-część na szybkość reakcji, czyli naciskanie odpowiednich przycisków (pod szczelną w której zaświeci się światło),
-testy (badające m.in. inteligencję, podejmowanie decyzji i spostrzegawczość) W skład tego wchodziła książeczka z testem (podobnym jak badania na iloraz inteligencji), czyli dobieranie elementów pasujących do całości. Do tego był jeszcze test na zakreślanie liczb. Dwie tabelki - mała i duża. Na małej po kolei ułożone liczby, które na drugiej stronie, czyli dużej tabelce trzeba było w danej kolejności wyszukać (na drugiej tabelce liczby ułożone w zupełnie innej kolejności). Było jeszcze jedno zadanie polegające na odnajdywaniu odpowiednich kwadratów.

Badania lekarskie, to przede wszystkim:
-wzrok: tablica, dno oka, test na daltonizm
-słuch: audiometr oraz słyszenie szeptu
-ekg, ciśnienie
-rtg klatki piersiowej
-krew
-mocz
-badanie internistyczne (kręgosłup itp) oraz wywiad lekarski z internistą.

Internistę odwiedza się na końcu, on otrzymuje wyniki wszystkich badań i na ich podstawie oraz wywiadu i części związanej z psychotestami określa zdolność do wykonywania danego zawodu, w tym przypadku ISDR.


117
Testowo / Odp: TW - zgłaszanie błędów
« dnia: 08 Lipca 2011, 18:52:30 »
Witam serdecznie. Mój pierwszy post, więc proszę nie bić za mocno.

Opis sytuacji: wjazd pociągu na tor częściowo zajęty bez podania sygnału zezwalającego na jazdę.

Gdy dyktuje się rozkaz "S" na pominięcie wjazdowego i zaznacza opcję "jazda na tor zajęty" maszynista dostaje informację o maksymalnej prędkości 30km/h. Z tego co się orientuję powinno być chyba 20km/h? Sprawdziłem, pociąg faktycznie jechał tą trzydziestką.

A może trzeba wypełnić osobno rubrykę z ograniczeniami? Nie wiem. Liczę jednak na podpowiedź bądź odpowiedź ;)

Strony: 1 ... 5 6 7 [8]