Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 10
11
ISDR Lisków / Odp: Opisy i przejścia składów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez melis dnia 04 Listopad 2017, 20:31:22 »
Jest gdzieś też tu na forum, poprawiony w postaci pdf.
12
Rozkłady jazdy / DamDam - rozkład jazdy dla Liskowa Miasto
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DamDam dnia 04 Listopad 2017, 15:01:55 »
Witam!
Przedstawiam rozkład dla Liskowa Miasto. Niemrawo powstaje wersja dla Liskowa oparta na tym co się dzieje w LM.  ;D
13
Ruch kolejowy / Odp: Wjazd / wyjazd z toru zamknietego
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zolwik dnia 04 Listopad 2017, 05:20:37 »
Na niektórych posterunkach z BEPSĄ jest w regulaminie wpisane ze roboczy to km i z powrotem przyjmujemy na sygnał zezwalający, więc zastawka się zwolni ;p i blokada leży ;d
14
Ruch kolejowy / Odp: PSD
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zolwik dnia 04 Listopad 2017, 05:13:45 »
to niech instruktor wskaże, który z punktów nt zamykania torów jest spełniony.
na wstawienie PSD wystawiasz rozkaz, dajesz go w takim czasie kiedy po torze obok nic nie jedzie.
15
Ruch kolejowy / Odp: Wjazd / wyjazd z toru zamknietego
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jageer dnia 30 Październik 2017, 06:33:33 »
Tylko, że blokady EAP, EAP94 i EAP05 mają stan neutralny, więc jak jedziesz do km i powrót, to lecisz na rozkaz bez użycia blokady, a jak Ci pociąg wjedzie spowrotem na "S" to zastawka, o ile blokada jest prawidłowo zmontowana, nie powinna się zwolnić.

Przy czym na EAP05 jest zwolnienie blokady, a nie blok końcowy...
16
Ruch kolejowy / Odp: Zjazd roboczego a przejazd kolejowy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez IZKR IZ dnia 29 Październik 2017, 19:44:12 »
Widocznie ktoś nową (lepszą) instrukcje pisze.
Ten powszechny "niedasizm", jak ktoś czegoś nie umie zrobić to jasne że powie tak jak on sam umie. Wbrew wszystkim i wszystkiemu. 
17
Ruch kolejowy / Odp: Zjazd roboczego a przejazd kolejowy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jageer dnia 29 Październik 2017, 19:00:54 »
A ja kiedyś za to słyszałem, że dróżnik ma cały czas obserwować przejazd i jak wraca roboczy ma zamknąć .... Jak widać, niektórzy mają podejście, że nie trzeba powiadamiać ☺️
18
Ruch kolejowy / Odp: Zjazd roboczego a przejazd kolejowy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez maria1 dnia 29 Październik 2017, 15:05:07 »
Dla mnie oczywistym jest, że droznika należy powiadomić aby zamknął przejazd gdy roboczy zjeżdżać będzie przez niego do następnej stacji. Nie mniej jednak ktoś stwierdził, że niemożliwym jest aby zgłosił mi, np. toromistrz zakończenie prac ze szlaku, że on musi sam odpisać to w D831 a nie może mi podyktowac przez radio, rzekomo dyżurny nie może dokonać tego wpisu tak jak, np. w przypadku gdy monterzy dokonują naprawy urządzeń srk na szlaku i dyktuja co odpisali w E 1758 w kontenerze.
19
Ruch kolejowy / Odp: Zjazd roboczego a przejazd kolejowy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez IZKR IZ dnia 29 Październik 2017, 14:49:17 »
To ciekawe co powie jeśli pociąg jest do kilometra i z powrotem a miejsce robót znajduje się za przejazdem.
O każdym pociągu zawiadamiamy każdego droznika, tez o zamknięciu i otwarciu toru itd.
20
Ruch kolejowy / Odp: Zjazd roboczego a przejazd kolejowy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez maria1 dnia 29 Październik 2017, 14:08:35 »
Bardzo dziękuję za odpowiedź. Ktoś namieszał mi w glowie, mówiąc, że skoro jest przejazd za miejscem robot, patrząc ode mnie czyli od st. B to roboczy będący na zamkniętym torze szlakowym będzie musiał zjechać do mnie z powrotem aby odpisać zakończenie prac i abym mogła powiadomić droznika aby zamknął przejazd gdy roboczy będzie zjezdzal do stacji A
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 10