Potrzebne konkrety: -
Co to był za szlak (między jakimi stacjami)? - Jakie tam są urządzenia SRK?
- Czy są RTSy z tych stacji? Jak tam prowadzi się ruch?
- Czy faktycznie tor szlakowy nr 2 był zamknięty?
Symulacja zderzenia z TVN24 jest o kant d**y. Tam są 2 siódemki, a de facto zderzyła się ET22 z EP09 (inne masy, prędkości, wytrzymałości)
Jest już
artykuł na Wikipedii o tej katastrofie.
Jest też
artykuł fachowca od trakcji.
Informacje prasowe są na
stronie WWW Rynku KolejowegoWedług moich ustaleń katastrofa ta miała miejsce na
Linii 064 Kozłów-Koniecpol w km 21,500 - był to szlak między
podg. Starzyny (km 32,570) i
podg. Sprowa (km 17,675).
Zderzenie pociągów na torze nr 1: TLK 31101 Jan Brzechwa relacji Przemyśl Główny-Warszawa Wschodnia prowadzony przez EP09-035 i IR 13126 Jan Matejko relacji Wschodnia-Kraków Główny prowadzony przez ET22-1105 . Obaj maszyniści i pomocnik IC nie żyją.
Prędkości obowiązujące na tej linii:tor nr 1: - 0,526 1,100: 100km/h
tor nr 1: 1,100 6,500: 120km/h
tor nr 1: 6,500 32,570: 120km/h
tor nr 1: 32,570 39,742: 100km/h
tor nr 1: 39,742 43,528 100km/h
tor nr 2: - 0,526 1,100: 100km/h
tor nr 2: 1,100 6,500: 120km/h
tor nr 2: 6,500 33,000: 120km/h