Rzuciłem bardzo pobieżnie okiem na listę parametrów lokomotyw i zauważyłem pewne drobne nieścisłości:
- SU46 ma podaną moc 2250, a w rzeczywistości taka jest moc tej maszyny wyrażona w KM - w kW powinno byc 3/4 z tego,
- Pm36 jest znacznie słabsza niż Pt47. Moc Pt47 gdy rozwinie w mairą dużą prędkość powinna być taka jak moc gagarina
-wydaje mi się też, że moc Ty2 jest trochę zawyżona.
Książka "Charakterystyki normalnotorowych pojazdów trakcyjnych" podaje takie dane, ale jest tam dość trudno to wyszukać, a ponadto dla parowozów podawane są chatkterystyki dla węgla gorszego i lepszego i np. w powszechnym obiegu w internecie jest podawana moc Ok1 i Ok22 dla węgla słabszego, a moc Ol49 dla lepszego i wydaje się, że ta ostatnia jest znacznie mocniejsza.
Na PKP, przynajmniej w latach 80-tych to raczej wszystkie maszyny jeździły na węglu marnym.