Autor Wątek: Usterki: zajętość toru oraz pozorne rozprucie po korbowaniu  (Przeczytany 36133 razy)

Offline melis

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • Skąd: Gdańsk
Usterki: zajętość toru oraz pozorne rozprucie po korbowaniu
« dnia: 10 Kwiecień 2015, 07:53:37 »
Witajcie koledzy. Nie za bardzo przyznam się szczerze, szukałem w przepisach ustaleń co do postępowania w chwili gdy nastąpiła usterka, pozornego zajęcia toru, na nie utwierdzonej drodze przebiegu, a zchodzi konieczność przełożenia zwrotnicy na wprost. Sytuacja dotyczy zwrotnicy 201 na torze Lr-Lm i zajętość odcinka ITQ3. Wiadomo, że korbując w ten czas zwrotnicę, doprowadzimy do pozornego rozprucia. Czy jest to dozwolone postępowanie, czy należy zatrzymać cały ruch na tej trasie, aż do czasu naprawy usterki?

Offline marek_n0

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 46
    • Zobacz profil
  • Skąd: Wołów
Odp: Usterki: zajętość toru oraz pozorne rozprucie po korbowaniu
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Kwiecień 2015, 18:41:14 »
Można przełożyć zajętą pozornie zwrotnicę za pomocą wyciągniętego przycisku "pJznumer zwrotnicy" i obsłużeniu przycisku danej zwrotnicy.

Offline DamDam

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Usterki: zajętość toru oraz pozorne rozprucie po korbowaniu
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Kwiecień 2015, 20:50:38 »
Dokumentacja użytkownika - Część ogólna przeczytana?

Offline melis

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Usterki: zajętość toru oraz pozorne rozprucie po korbowaniu
« Odpowiedź #3 dnia: 10 Kwiecień 2015, 21:22:51 »
Chodzi mi o to jak, ewentualnie regulują to przepisy. Gdzie to znajdę? @marek_n0 Tu w grę wchodzi tylko korbowanie na gruncie.

Offline Paweł Piotr

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
    • Zobacz profil
  • Skąd: Kraków
Odp: Usterki: zajętość toru oraz pozorne rozprucie po korbowaniu
« Odpowiedź #4 dnia: 10 Kwiecień 2015, 22:46:39 »
Polecam lekturę Ie-10 (E18).

Offline melis

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Usterki: zajętość toru oraz pozorne rozprucie po korbowaniu
« Odpowiedź #5 dnia: 11 Kwiecień 2015, 12:05:02 »
Dzięki. A więc zabezpieczam zwrotnicę, wprowadzam TZP i dalej prowadzę ruch.

Offline jageer

  • Projektant
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1395
  • Podg. Papago
    • Zobacz profil
  • Skąd: wieś Papago.
Odp: Usterki: zajętość toru oraz pozorne rozprucie po korbowaniu
« Odpowiedź #6 dnia: 11 Kwiecień 2015, 21:43:18 »
Nie pamiętam do końca jaka tam jest sytuacja, ale chyba TZP nie trzeba wprowadzać....