Przestawiłem SU45 z toru 11 na 1b, spiąłem ze składem 7511. Podciągnąłem pod sem. S, dzięki temu, zwolniła się izolacja zwrotnicy 27cd i odpiałem SU45 wraz ze zdefektowaną EU07. Przestawianie całego składu z pasażerami na tory grupy towarowej odpada, bo ludzie, jak to ludzie będą ciągle łazić, a tu przy krawędzi peronowej mogą to robić. 36783 przepuściłem przez tor 11-ty i reszta poc. do czasu dojazdu awaryjnej EU07 przebiegała przez tor 11-ty. W wolnej chwili SU45 odstawiłem na tory odcinka sieciowego ze zdefektowaną EU07.
Co do opisu to mogę go zrobić, ale mile widziane sugestie czego brakuje dokładnie. Mnie się inaczej gra na rozkładzie, bowiem sam go tworzyłem, to mniej więcej wiem co gdzie jedzie i część pc. rozpoznaję po numerach i przy których składach zrobić oblot. Oczywiście, ponieważ RJ jest pełny to sam się czasami zatykam przy defektach któregoś z głównych rozjazdów lub defektu składu w newralgicznym miejscu.