Autor Wątek: SWDR  (Przeczytany 20364 razy)

Offline IZKR IZ

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 108
  • Mechanik! Bardziej czerwone nie będzie!
    • Zobacz profil
  • Skąd: IZ
SWDR
« dnia: 16 Grudzień 2017, 18:54:03 »
Witam.
Czy ktoś już bawił się w nową zakładkę w SWDR "Usługi"? Jak wrażenia i opinie, że dyżurny może czuć się księgowym?

Offline fuga

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: SWDR
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Grudzień 2017, 13:19:08 »
Fakt jest to trochę skomplikowane, ale myślę, że tekst z księgowym lekko przesadzony :).

Offline santiago

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
Odp: SWDR
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Grudzień 2017, 20:24:00 »
prowadzenie podwójnej dokumentacji mija się z celem, a brak jakichkolwiek zrozumiałych instrukcji, jakiegokolwiek przeszkolenia przez zwierzchnictwo sprawia, że nikt z nas nie wie o co chodzi, a co za tym idzie - nikt tego nie używa. Poza tym na większej stacji nie ma nawet czasu na zgłębianie "o co autorowi chodziło", a cały interfejs jest jak zwykle bardzo "user friendly"  >:(

Offline IZKR IZ

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 108
  • Mechanik! Bardziej czerwone nie będzie!
    • Zobacz profil
  • Skąd: IZ
Odp: SWDR
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Grudzień 2017, 20:54:17 »
Taka ta nasza matka Kolej.

Offline jageer

  • Projektant
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1395
  • Podg. Papago
    • Zobacz profil
  • Skąd: wieś Papago.
Odp: SWDR
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Grudzień 2017, 10:14:36 »
Kiedyś od Krakowa Biezanowa był wskr-pip połączony z urządzeniami SRK i jak nic się nie działo to dyżurny cały dzień słuchawki nie podnosił i nie prowadził papierów ....