Hmm. Ściągnąłem rozkład i sava, ale brakuje w nich informacji o przejściach. Ponieważ L.M. jest stacją końcową, to info o przejściach powinno być w składach biegnących tam wpisane. Np. 882012 jedzie z L.M. do Spedpola, ale nie wiadomo, z którego składu jest przejście. Wydaje się, że 882007 przechodzi na 882006, ale nie jest napisane w uwagach.
Pominę już błędy w RJ, czyli obecność dwu pociągów w jednym czasie na szlaku jednotorowym jadących na przeciw siebie, czas jazdy ze Spedpola do L.M. przyjęty, jak z Liskowa do L.M. dla poc. 882011, to skład 882006 oraz 882012 powinny być wyprawione mimo braku 88920, bowiem są to poc. uruchamiane i w ich RJ nie ma znaczników przejścia z innego składu.
Czasem się tak dzieje, że z jakiś przyczyn, np. brak rewidenta, brak drużyny trakcyjnej itp., składy są uruchamiane z opóźnieniami nawet po 400 min. Też tak mam, więc może później jeszcze przyjadą.
Ściągnij sobie ten RJ
https://isdr.pl/index.php/topic,596.msg9141.html#msg9141 jest w miarę dopracowany i przydatne info jest w nim podane dla składów. Ale uwaga!, tam jest co robić, nie ma leżenia na dyżurce.
Pozdrawiam.