Forum Główne > Urządzenia srk

Projekty stacji i pulpitów nastawczych (zasady w pierwszym poście)

<< < (2/16) > >>

jageer:
Pozwoliłem sobie załączyć dwa "pulpity", których jestem autorem. Odwzorowane, z oryginałów. W tym jeden z czasu praktyk na PKP-PLK S.A ;) Obydwie nastawnie już nie istnieją. Pszenno kilka ładnych lat, a Gaj chyba też już nie. Ciekawostką na podg. Gaj było "zobrazowanie" blokady dwukierunkowej w kierunku Kraków Prokocim PrB i PrD, natomiast, blokada działała jako jednokierunkowa. W kierunku podg. Gaj z PrB, a od podg. Gaj do PrD.

Paweł Piotr:
Mistrzu! Na Pszennie trzeba założyć plomby na zwalniaczach przebiegów pociągowych, na przyciskach Kr i pIz, oraz domalować przyciski doraźnego zwolnienia przebiegów manewrowych i będzie OK! Monter już jedzie!
Zdrówka!

jageer:
Na stacji Pszenno przebiegi manewrowe były zamykane, brak było przycisków "doraźnego zwalniania przebiegów manewrowych". Co do plomb, fakt moje przeoczenie ;) Rysowałem ze zdjęć, po demontażu pulpitu na nastawni, więc plomb też już nie było - moje przeoczenie.

Paweł Piotr:
Należy się przeprosić za te zamykane przebiegi manewrowe, jasne, wystarczyło wyciągnąć przycisk biały i po "ptokach"... ;)

Amder555:
Przedstawiam Pulpit Nastawni Wykonawczej "Sp5" w Słupsku.
Jako iż oryginalnie na terenie całej stacji (poza drobnymi wyjątkami) używa się urządzeń mechanicznych scentralizowanych to jedynie mój projekt przedstawia wizualizację jakby to wyglądało gdyby postanowili  je przebudować na Przekaźniki typ E.

Mógłby ktoś okiem eksperta powiedzieć co jest do poprawy?

Do budowy pulpitu wykorzystałem tylko układ torów stacyjnych i zdjęcia. Semafory które są wygaszone lub skasowane są bez powtarzaczy oraz liczników przy Sz i zwalnianiu przebiegów
 

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej