Forum Główne > Urządzenia srk
Projekty stacji i pulpitów nastawczych (zasady w pierwszym poście)
divoopl:
Zrobiłem mniejszy pulpit tym razem, prosiłbym żeby ktoś mi powiedział ile jest do poprawy :)
Tak wiem, napisałem że jest to podg. a ma peron, ale w prawdziwym życiu zdarzają się z tego co wiem
Gdyby ktoś się pytał po co zwrotnice 2/3, gdy już są 9/10 to mówię że przed zbudowaniem linii (fikcyjnej) LK121 (Otucha Gł - Herszowo - ...) zwrotnica 2/3 nie istniała, i aby można było przejechać LK121, to należy przejechać przez zwr 8, a więc 2/3 są potrzebne
Paweł Piotr:
Gdzie jest plan schematyczny tego posterunku?
divoopl:
Może nie jest najlepszym schematem, ale robiłem posterunek z niego
Paweł Piotr:
Proszę zapoznać się z instrukcją lg-10 (D-27) i zastosować do jej treści.
https://www.plk-sa.pl/files/public/user_upload/pdf/Akty_prawne_i_przepisy/Geodezja/Instrukcja_Ig-10_-_WCAG.pdf
Ponadto przypominam treść mojego postu #1 dotyczącego zamieszczania projektów pulpitów z dnia 10 listopada br.
Paweł:
--- Cytat: divoopl w 19 Listopad 2024, 19:32:24 ---Może nie jest najlepszym schematem, ale robiłem posterunek z niego
--- Koniec cytatu ---
Co do planu - pomijając brak zaznaczenia położeń zwrotnic i ogólnie brak stosowania właściwych symboli, oznaczenia semaforów, zwrotnic nie są zgodne z zasadami. Np. semafory A,B,C,D oznaczone od prawej do lewej, powinny być od lewej do prawej. Zwrotnice - jeżeli przyjmujemy kierunek oznaczeń od prawej do lewej (plan powinien być wtedy narysowany odwrotnie), to zwrotnice 4/5, 6/7, 12/13 są oznaczone niezgodnie z tym kierunkiem. Oznaczenia 14cd, 15cd, 17ab, 18ab, 16cd - żadne nie jest prawidłowe, rozjazd krzyżowy powinien mieć jeden numer i ab/cd, czyli zamiast 14cd i 15cd powinien być np. 14ab i 14cd, natomiast 16, 17, 18 w ogóle nie są rozjazdami krzyżowymi. Semafory - wszystkie narysowane jako 5-komorowe i wszystkie mają indeksy 1/2, co biorąc pod uwagę układ torowy i rozmieszczenie semaforów nie jest poprawne.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej