Forum Główne > Urządzenia srk

Projekty stacji i pulpitów nastawczych (zasady w pierwszym poście)

<< < (17/17)

divoopl:
Zrobiłem parę poprawek, lecz nie pamiętam co pan Piotr Paweł wspominał, ponieważ nie mogę znaleźć jego odpowiedzi. Pamiętam że było coś o tym dlaczego są tu sygnały powtarzające, więc odpowiadam: tory (1, 2, 3, 6, 7, 8) są długie (około 1,5km), więc we mgle ciężko będzie zobaczyć sygnał wyświetlany na semaforze z peronu. Na torach 4 oraz 5 przesunąłem sygnały powtarzające w bardziej logiczne miejsce - przed zakrętem. Dołączyłem tor 5 do peronu pierwszego, oraz utworzyłem peron 3, przy torze ósmym, aby pociągi jadące linią 237 mogły się krzyżować. Zmieniłem zwrotnice 17 i 19 na zwrotnice nieuzależnione. Przedłużyłem izolację za zwrotnicę 12.

Hans:
No ale z toru 1 dalej nie da się pojechać do Zaskroniowa.
Pozatym tarcze 5 i 6 a rozjazd 17 z ręcznym nastawianiem, ciekawe.
Rozjazdy 7,9 i 15,16 powinny być chyba na "bok" w pozycji plusowej.

WZLoviche:

--- Cytat: Hans w 09 Październik 2025, 22:17:18 ---Rozjazdy 7,9 i 15,16 powinny być chyba na "bok" w pozycji plusowej.

--- Koniec cytatu ---

Zdecydowanie. To samo rozjazd numer 10.


Od siebie jeszcze kilka pytań:
- co się stało z rozjazdem 12 na pulpicie?
- kto panu tak spier.. numerację torów, wzorowane było z Gdyni Głównej lub innego Łowicza Głównego czy wynikło z braku wiedzy autora?
- dlaczego na planie stacyjnym izolacje są jako JT, a na pulpicie jako It?
- skąd te rozbieżności w symbolach tarcz manewrowych? Trzy są z okrągłym dołem, pozostałe z kwadratowym.
- Tm1 dalej po lewej stronie toru.
- z reguły nie nazywa się semafora literą "I".

Hans:
Numeracja torów poziom Iława Główna

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej