Obecnie ruch pociągów po torach "tranzytowych" jest na całości od Michałowa aż do dawnego WPC (okolice przystanku Płudy) prowadzony przez nasawnię WPT.
Tak też właśnie napisałem...
Tu zależy to od tego, po którym torze wytrasowany jest pociąg.
Zgadza się. Teraz mi odpowiedz na pytanie, czy jadąc torem numer 3 z Legionowa do Warszawy jadę po torze lewym, czy po linii jednotorowej? Wyświetli się W24, czy nie? Bez semafora pojadę na rozkaz "S", czy "N"?
Linie nadal są oddzielne, nie ma w Polsce linii 3-torowych, zresztą najważniejszy jest sposób prowadzenia ruchu dla konkretnego toru.
Zapraszam do aktualnego WOS. Strona 35 linia numer 9 dwie pierwsze pozycje od góry: ograniczenia w kilometrze 16.805 po torze 1,3 i kilometrze 16.805 po torze 2.
Dodam, że na linii 456 w WOS na tym samym przejściu nie ma żadnego ograniczenia.
To jak z tym podziałem linii i brakiem linii trzy- (wielo-) torowych?
Jeszcze jakiś przykład bałaganu?
Wschodnia Towarowa - Antoninów - Rembertów mam akurat rozkład wydrukowany z dnia 20 kwietnia i co widzę? Linia jednotorowa, a wiem że tory są dwa.
Antoninów: R7, RT, H i tyle, a jeszcze w zeszłym roku była rozmowa:
- "mechaniku do Rembertowa po lewym"
- "jakiś rozkaz N by się przydał"
- "blokada przystosowana, semafor podany"
I to jest właśnie taki polski bałagan. Na pewno ktoś się tym kiedyś zajmie, po jakichś zaleceniach kolejnej komisji wypadkowej, bo po co wcześniej...
To tak w ramach odpowiedzi, bo jednak nie ma to nic wspólnego z tematem "samoczynna blokada linowa SHL-12 jednoodstępowa"...