Forum Główne > Urządzenia srk

Samoczynna blokada linowa SHL-12 jednoodstępowa

<< < (5/13) > >>

jageer:

--- Cytat: stanislaw57 w 10 Luty 2012, 20:57:58 ---Wrocław Muchobór - Wrocław Żerniki to blokada komputerowa półsamoczynna a nie samoczynna i pewnie tak samo Święta Katarzyna - Wrocław Brochów podg (dz. 1 RT)

--- Koniec cytatu ---

Z  tego co wiem i widziałem to tam jest SHL-12. Na ŚK jest Ebilock, jak były przekaźniki to była poz + it

stanislaw57:
Dla szlaku Opole Główne - Opole Zachodnie wrjp wykazuje blokadę liniową "PP" mimo ze jest to SHP-12 jednoodstępowe wg RT dz.1. Czyżby kolejna różnorodność w zapisach wrjp. Jakie ma to znaczenie dla ISDR i maszynisty? Dla wyjazdu na Sz pewnie tak. Może jednak właściwe jest umieszczanie "PP" dla takich rozwiązań. Ale jaki jest na to przepis lub kto o tym decyduje? Różnorodność dla takich samych przypadków nie jest czym dobrym.

jageer:

--- Cytat: stanislaw57 w 11 Luty 2012, 15:40:53 ---Dla szlaku Opole Główne - Opole Zachodnie wrjp wykazuje blokadę liniową "PP" mimo ze jest to SHP-12 jednoodstępowe wg RT dz.1. Czyżby kolejna różnorodność w zapisach wrjp. Jakie ma to znaczenie dla ISDR i maszynisty? Dla wyjazdu na Sz pewnie tak. Może jednak właściwe jest umieszczanie "PP" dla takich rozwiązań. Ale jaki jest na to przepis lub kto o tym decyduje? Różnorodność dla takich samych przypadków nie jest czym dobrym.

--- Koniec cytatu ---

Pewno decydują osoby z pionu zabezpieczenia.... Tak powinno być dla wszystkich rozwiązań, bo nie jedzie się na widoczność tylko jak na półsamoczynnej. Jakie są zapisy w zeszytach SRJP? Nie wiem, nie mam do takowych dostępu...

stanislaw57:
Zeszyty teraz to wewnętrzny rozkład jazdy pociągów (wrjp) i stąd przytaczam zapisy. Praca na PKP to już nie służba i to słowo raczej zanika.

Arkady_1:
Pozwolę sobie wtrącić swoje 3 grosze...


--- Cytat: ZiomalCl w 04 Luty 2012, 14:59:58 ---ISDR podaje zastępczy, a maszynista powinien jechać 20 km/h do następnego semafora (w tym przypadku wjazdowego do następnego posterunku), gdyż ma ujęty w rozkładzie ten odcinek jako SS.

--- Koniec cytatu ---
Nie rozpędzałbym się tak (ogólnie) z tym SS. Szlak Warszawa Wschodnia ÷ Warszawa Podskarbińska jeden odstęp (leszy wie jakiego typu), ale tylko S.


--- Cytat: stanislaw57 w 11 Luty 2012, 15:40:53 ---Czyżby kolejna różnorodność w zapisach wrjp.

--- Koniec cytatu ---
Jest wiele dziwnych zapisów w WRJP, będących pozostałością z "dawnych czasów".
Ot chociażby szlak Warszawa Praga ÷ Legionowo, gdzie według WRJP od Warszawy Pragi blokada SS a tu każdy semafor na słupie biało-czerwonym. Wszystko nastawia Warszawa Praga Tranzytowa [WPT], a nawet nie ma jej w WRJP. Jest za to WPD której próżno szukać w terenie (co więcej w przeciwną stronę znajdziemy jeszcze WPC, której również brak w terenie). Jedziemy dalej i od Płud do Legionowa mamy w WRJP jednotorówkę, a na gruncie obok nas jeszcze dwa tory leżą.
Dodam, że szlak Legionowo ÷ Warszawa Praga (w przeciwną stronę) jest już w WRJP wielotorowy. Wynika to z dawnego układu torów, gdy były to dwie oddzielne linie kolejowe 456 i 9. Po przebudowie nikt nie wprowadził wszystkich zmian do WRJP.

Jednakże widać postępy. Ktoś się tam na górze zaczyna za to brać... ale to już nie do wątku o blokadzie jednoodstępowej.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej