Witam, mam takie zapytania, albo kilka zapytań w zależności co mi się urodzi podczas pisania tego tekstu.
Schemat:
stacja A(110.000) czujnik 119,000 przejazd 120.000 czujnik 121,000 stacja B(120.000)
Przejazd 120,000 to przejazd kat. B z możliwością wyłączenia czujników w torze. Przejazd znajduje się na szlaku 1 torowym, miedzy stacjami A i B. Wszystko tutaj jest przykładowo, by zrozumieć sens pewnych rzeczy. Strefa odziaływania SSP 120,000 to 119,000 do 121,000. W przypadku jazdy pociągu rob do km 119,500(ze stacji A) i z powrotem do stacji A.
Zamykamy tor szlakowym mamy do wypuszczenia pojazd Rob1. Czy jest potrzeba informowania Roba o ograniczeniu do 20 km/h, wielokrotnym baczność przed tym przejazdem? Czy jest konieczne informowanie pracownika wyznaczonego regulaminem technicznym o oznakowaniu tego przejazdu kolejowo drogowego?
Według mnie i tak nie nie.
Tak - bo tak brzmi instrukcja, która mówi o pracy pociągu w strefie odziaływania SSP bez rozróżnienia przypadków, a jak coś jest nie pewne to należy wykonać to co większe bezpieczeństwo zapewni.
Nie - bo to jest kompletnie bez sensu, pociąg który ma "odcięty" szlak od stacji A do km 119,500 bez kolejnego rozkazu, nie może tego miejsca przejechać.
Co o tym sądzicie?