Forum Główne > Ruch kolejowy

wyznaczanie prędkości pociągu

<< < (2/2)

jageer:
Pewno jest tak: odczepiamy wagon, ale co później z nim ? Ludzi przeniesiemy do zatłoczonego wagonu już, braki taborowe - na małej stacji odepną wagon i co, skąd wezmą podobny? A np odczepienie sypialnego w środku nocy bo się popsuł? I co ludzi budzić wypad na korytarz w wagonie klasy 2 albo 1 ? Lub w dobrym wypadku siedzieć? Albo przelokować nagle do innych ?

stanislaw57:
Przecież pociąg może jechać z wyłączonym hamulcem w wagonie (oby nie dwa ostatnie) ale trzeba obniżyć prędkość dla pozostałych np. 300km po różnych liniach kolejowych i poza obszar ujęty w Dodatku 1, jaki jest w dyspozycji ISDR-a.

Andrev:

--- Cytat: jageer w 22 Styczeń 2012, 16:54:39 ---Jeżeli się "rozwiązuje skład" lub został "złożony" np. górka rozrządowa to wyjeżdżając dyżurny/dyspozytor pyta o masę, długość i serię lokomotywy z tego co pamiętam (na pewno masa i długość tak było w przypadków pociągów, które "kończyły bieg" na grupie przyjazdowej
--- Koniec cytatu ---

Oprócz tego w "analizie" przy uruchamianym pociągu podaje się też serię, a nawet numer boczny lokomotywy. To wszystko znajduje się w wykazie wagonów w składzie pociągu, który przewoźnik ma obowiązek dostarczyć na posterunek ruchu gdzie rozpoczyna bieg.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej