Forum Główne > Ruch kolejowy

odstępy między semaforami

<< < (2/6) > >>

MaKu:
Przede wszystkim. Sygnalizacja stosowana na PKP jest kierunkowa.

stanislaw57:
A to coś nowego.

Andrev:

--- Cytat: mateu w 22 Styczeń 2012, 15:59:30 ---Ta sytuacja z Okmian jest znana i jest to blad projektowy ktory ma byc poprawiony. Najbezpieczniejsze wyjscie to wskaznki W19/W20 + ograniczenie predkosci przez semafory ale niestety nie wszedzie sie to stosuje.

--- Koniec cytatu ---

A czy to nie jest tak, że w przypadku gdy prędkość zostanie ograniczona przez wskazania semaforów na stałe, to w/w. wskaźników nie stosuje się?

ZiomalCl:

--- Cytat: stanislaw57 w 22 Styczeń 2012, 15:05:42 ---Dlaczego w przypadkach braku wymaganej odległości miedzy sygnalizatorami (semafory, tarcze ostrzegawcze semaforowe) stosuje się wskaźniki W19 i W20 a nie odpowiednie wskazania na tych sygnalizatorach dla zachowania odpowiedniej prędkości w stosunku do obrazu i realnej drogi do następnego sygnalizatora?

--- Koniec cytatu ---

To zależy też gdzie i kiedy były te urządzenia robione. Znam przypadek, gdzie ze względu na brak wymaganej odległości wjazdowy na jedynkę podaje się na S13, a gdy postawimy wyjazd na następnym (drogowskazowym), wjazdowy zmieni się na S2.

stanislaw57:
Tak to powinno działać wg WTB-E10, ale jeżeli na drogowskazowym będzie S10 a na wyjazdowym S13 z W24, to jaki powinien być na wjazdowym?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej