Forum Główne > Inne

Katastrofa kolejowa pod Szczekocinami

<< < (2/22) > >>

djuzi:
Według tego co piszą na temat LCSów w Polsce - podg. Sprowa ma być sterowana z LCS Kozłów po jakiejś modernizacji. Nie wiem natomiast jak Starzyny. Czy ktoś się orientuje w temacie? Czy LCS Kozłów steruje już podg. Sprowa, czy jest on sterowany nadal lokalnie?

jageer:
Sprowa to tzw. przejście dyspozytorskie  ;) Blokada jest 2 kierunkowa w obie strony o ile dobrze kojarzę - półsamoczynna. Wiem, że kiedyś między Starzynami, a Kozłowem był jakiś odstępowy 1 kierunkowy. Ale potem to przebudowali.

Czy błąd w sztuce ISDR?

Trudno mi cokolwiek mówić, poczekam z pewnymi sprawami do końca wyjaśnienia sprawy (lub wypowiedzi maszynistów). Jeżeli ktoś popełnił błąd, o którym się mówi i to się potwierdzi !!.... to zrobił mega giga wielki błąd..... i dał za przeproszeniem dupy na całej długości sprawy

Co do SRK to Sprowa ma MOR-3, a Starzyny - przekaźniki

Paweł:

--- Cytat: djuzi w 04 Marzec 2012, 12:21:31 ---Obaj maszyniści i pomocnik IC nie żyją.
--- Koniec cytatu ---

Radiowa Trójka właśnie podaje że obaj maszyniści żyją, co więcej jeden z nich nie odniósł poważnych obrażeń (informacja niestety nieprawdziwa)

Z tego co mi wiadomo, oba pociągi wyprawione zostały na Sz (dlaczego?), przy czym ze zdjęć wynika iż IR z Warszawy pojechał po lewym. Wstępnie wygląda to na poważny błąd dyżurnego ruchu (którego?).

Artur PKP:
Podobno to był najtragiczniejszy wypadek kolejow od dwudziestu lat.

jageer:
Heh. Masakra.

Pokazywali w Polsacie jakąs nastawnię (z Ebilockiem) i mówili: "Tu od strony Krakowa jest w pełni zautomatyzowana nastawnia, niestety od strony Warszawy w Kozłowie, pracuje jeszcze dyżurny ruchu".

Z tego co wiem, to Ebilocka też ISDR obsługuje. Poza tym to się stało tam, gdzie akurat Kozłów był od strony Krakowa....

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej