Autor Wątek: Lisków - Dyskusja (archiwalne)  (Przeczytany 1398328 razy)

Offline uetam

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Skąd: IZ Wrocław
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #555 dnia: 25 Kwiecień 2014, 22:34:15 »
Ja też tu dorzucę trzy grosze: jeżeli ustawi się przebieg na semaforze wjazdowym od Wilamowic (bodajże W) to nie można zmienić położenia anglika za semaforem P.
Ten rozjazd jest w drodze ochronnej przebiegu dlatego zostaje utwierdzony wraz z rozjazdami wchodzacymi w droge przebiegu.

Offline TaKeT

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 143
    • Zobacz profil
  • Skąd: X
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #556 dnia: 02 Czerwiec 2014, 22:03:46 »
Wyjazd z 4b na Borek, zwrotki 3/101 (na Tefame) nie przechodzą w położenie zasadnicze (ochronne). Bez przełożenia przez użytkownika nie da się postawić semaforka... Tak ma być czy nie? Inne zwr/wk uwzględnione w drodze ochronnej same dostosowują położenie...

Edit: z toru 6 i 8 tak samo nie da się wyjechać bez przełożenia 3/101
« Ostatnia zmiana: 02 Czerwiec 2014, 22:08:20 wysłana przez TaKeT »

Offline santiago

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #557 dnia: 19 Czerwiec 2014, 17:07:28 »
Trochę nie rozumiem problemu. Aby utwierdzić przebieg z torów 4,6,8 do Borku należy ustawić 3/101 w położenie "plus".
« Ostatnia zmiana: 19 Czerwiec 2014, 17:19:55 wysłana przez santiago »

Offline zolwik

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 219
  • ISEDR - ISE Wr. Brochów
    • Zobacz profil
  • Skąd: Jelenia Góra/Wrocław
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #558 dnia: 19 Czerwiec 2014, 17:16:54 »
tak jest zrobiona droga "ochronna". i to żaden problem

Offline santiago

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #559 dnia: 19 Czerwiec 2014, 17:20:53 »
TaKeT nie określił, że problem dotyczy nastawiania przebiegowego :-) A rzeczywiście przy ustawianiu wspomnianych przebiegów, gdy 3/101 jest w minusie to nie przechodzi do plusa

Offline TaKeT

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 143
    • Zobacz profil
  • Skąd: X
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #560 dnia: 20 Czerwiec 2014, 23:00:48 »
Fakt, jak teraz czytam to trochę niezrozumiale to napisałem, ale przedmówca dobrze rozwinął o co mi chodziło :)

Offline uetam

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Skąd: IZ Wrocław
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #561 dnia: 20 Czerwiec 2014, 23:33:41 »
Na dniach wyjdzie nowa wersja w której wszystkie błędy o których pisaliście zostały poprawione.

Offline djuzi

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 175
  • Prawie jak Dyżurny Ruchu
    • Zobacz profil
  • Skąd: IZ Warszawa
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #562 dnia: 21 Czerwiec 2014, 22:47:59 »
... i dołożone kilka nowych, żeby nadal było czego szukać! Prawda, @mateu? ;)

Offline uetam

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Skąd: IZ Wrocław
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #563 dnia: 21 Czerwiec 2014, 22:50:22 »
Reguła jest taka, że gdy poprawiam jedną rzecz to przy okazji wychodzą 3 nowe błędy więc na pewno coś znajdziecie.

Offline EN57-002

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 772
    • Zobacz profil
  • Skąd: Chorzów
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #564 dnia: 22 Czerwiec 2014, 17:50:22 »
Podobnie mam z rozkładem jazdy, który opublikowałem do Liskowa, nawet w drugiej wersji. Jak uruchamiam symulator to jeszcze teraz wnoszę poprawki do niego. Przestawiam pociągi, zmieniam czas, to oczywiście ponosi za sobą przesuwanie innych itd. Jak ruszy się jeden, to oddziałuje to na następne.

Offline dp116

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 138
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #565 dnia: 22 Czerwiec 2014, 20:51:40 »
Podobnie mam z rozkładem jazdy, który opublikowałem do Liskowa, nawet w drugiej wersji. Jak uruchamiam symulator to jeszcze teraz wnoszę poprawki do niego. Przestawiam pociągi, zmieniam czas, to oczywiście ponosi za sobą przesuwanie innych itd. Jak ruszy się jeden, to oddziałuje to na następne.

Za bardzo napięty rozkład.  ;D

Offline EN57-002

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 772
    • Zobacz profil
  • Skąd: Chorzów
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #566 dnia: 22 Czerwiec 2014, 22:11:28 »
Za bardzo napięty rozkład.  ;D
Wiem, właśnie zastanawiam się nad likwidacją części pociągów, choć z drugiej strony jak przestają jeździć to czuję się "nieswojo". Ale faktycznie jest napięty.

Offline santiago

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #567 dnia: 23 Czerwiec 2014, 18:29:39 »
jak przestają jeździć i nic się nie dzieje to zaczyna być bardziej zbliżone do rzeczywistości ;)

BP, MSPANC

Offline EN57-002

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 772
    • Zobacz profil
  • Skąd: Chorzów
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #568 dnia: 23 Czerwiec 2014, 23:18:00 »
jak przestają jeździć i nic się nie dzieje to zaczyna być bardziej zbliżone do rzeczywistości ;)
Do dzisiejszej rzeczywistości. Mnie bardziej urzeka kolej dawnych czasów z zapchanymi torami bocznymi, czasami nawet głównymi dodatkowymi. Z wyciągnięta do max przepustowością szlaków. Inna praca (oczywiście cięższa), ale inny klimat inni ludzie, inne kierownictwo. Zresztą to temat na dłuższy wywód.

Offline TaKeT

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 143
    • Zobacz profil
  • Skąd: X
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #569 dnia: 24 Czerwiec 2014, 23:20:26 »
Dokładnie, ale co zrobić jak dziś cargulcy ,,nie majom sęsu ekonomicznego" by klientowi podstawiać i zabierać codziennie 10 wagonów... Bo ,,wicie, rozumicie" to by trza było pracownika, stonką 20km machnąć codziennie, a po co jak pracownik może siedzieć na d... i brać tyle samo (cytując klasyka: ,,i jeszcze premia za oszczędność paliwa dojdzie")...

Ale racja, to temat na inny... temat. Sory za OT.