Czyżby to było rozporządzenie ministra infrastruktury nr. 2332 z 2004 roku? Trochę przestarzałe
Przepraszam, że odbiegnę od tematu, ale chętnie wyjaśnię to co napisałeś. Data wydania rozporządzenia nie ma nic wspólnego z starością dokumentu. Jak możemy zauważyć poniżej jest to dokument obowiązujący i jeżeli nie pojawiły się przesłanki to jest on jak najbardziej aktualny. Wyznacznikiem dobrej jakości aktów prawnych nie jest ilość pojawiających się zmian. Obecnie najwięcej zmian wprowadzonych do ustaw związanych z transportem kolejowym itp. wynika z prawodawstwa unijnego.
Dz.U. 2004 nr 232 poz. 2332
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 października 2004 r. w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinni odpowiadać funkcjonariusze straży ochrony kolei, zasad oceny zdolności fizycznej i psychicznej do służby oraz trybu i jednostek uprawnionych do orzekania o tej zdolności
Tekst ogłoszony: D20042332.pdf
Status aktu prawnego: obowiązujący
Data ogłoszenia: 2004-10-26
Data wydania: 2004-10-06
Data wejścia w życie: 2004-11-10
Data obowiązywania: 2004-11-10
Organ wydający: MIN. INFRASTRUKTURY
Hmm tylko z tego rozporządzenia wynika, że zawarte tam informację dotyczą pracowników SOK. Nie jest on właściwy.
Właściwym dokumentem jest: Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 lutego 2011 r. w sprawie pracowników zatrudnionych na stanowiskach bezpośrednio związanych z prowadzeniem i bezpieczeństwem ruchu kolejowego, prowadzeniem określonych rodzajów pojazdów kolejowych oraz pojazdów kolejowych metra (Dz.U. 2011 nr 59 poz. 301 2011.11.02 z późniejszymi zmianami).
Dokument ten określa dla dyżurnego ruchu:
Kategoria wzroku II,
Kategoria słuchu I. Terminy badań okresowych co 2 lata.
Mój dobry kolega na tym poległ. Od razu okulistka mu powiedziała, że o pracy maszynisty czy dyżurnego ma zapomnieć bo jego wada jest zbyt poważna.