Forum Główne > Testowo
Różności
Zacha:
Drugim niedociągnięciem Testowa (o czym z Pawłem rozmawiałem) jest obecność posterunku 20 podczas, gdy TW znajduje się mniej niż 200m od przejazdu i spokojnie można by tam przejazd zrobić sterowany z nastawni. Ewentualnie zostawić tak, jak jest, a TW dać na drugą stronę stacji zamiast SKP. Rozumiem jednak, że TW to poligon doświadczalny i muszą zostać na nim przeprowadzone różne rozwiązania.
piotpal:
--- Cytuj ---Drugim niedociągnięciem Testowa (o czym z Pawłem rozmawiałem) jest obecność posterunku 20 podczas, gdy TW znajduje się mniej niż 200m od przejazdu i spokojnie można by tam przejazd zrobić sterowany z nastawni.
--- Koniec cytatu ---
W wielu wypadkach posterunek dróżnika znajduje się tak blisko nastawni. Z moich stron wystarczy podać chociażby Starogard Gdański i Czarną Wodę. Ale fakt, ostatnimi czasy dróżników tam zlikwidowano.
Zacha:
Na Szczecinie Turzynie również wydawać by się mogło, że dysponująca znajduje się blisko przejazdu za głowicą, a jednak jest dalej niż 200m, więc dróżnik jest. Zgoła inna sytuacja jest na Gocławiu na wykonawczej. Tam przejazd jest bite 200m od nastawni i ledwo co go widać, a jednak jest z niej sterowany.
piotpal:
Sądzę, że takie rozwiązania biorą się z dwóch przyczyn:
- braku dobrej widoczności przejazdu
- dużego ruchu na linii kolejowej.
ED72-001:
Przyciski NO i NP. Do czego służą każdy wie, tylko czemu po każdym przyjeździe pociągu, nie wygasa lampka i licznik nie rośnie o jedną pozycje przy NP? Na jedno załączenie NP można wpuścić kilka pociągów. Przy NO wszystko odbywa się według mnie normalnie, wciskamy NO, wypuszczamy pociąg, samo gaśnie.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej