Forum Główne > Testowo

Różności

<< < (18/25) > >>

MK:
Czy w związku z tym, że istnieje opcja odrzucenia odhamowanych wagonów planowane jest stworzenie czegoś w rodzaju górki rozrządowej i rozrządzanie wagonów?

Paweł:
Jest taka możliwość i chciałbym kiedyś to wykorzystać, ale narazie brak czasu na to.

jageer:

--- Cytat: MK w 28 Lipiec 2011, 07:34:31 ---Czy w związku z tym, że istnieje opcja odrzucenia odhamowanych wagonów planowane jest stworzenie czegoś w rodzaju górki rozrządowej i rozrządzanie wagonów?

--- Koniec cytatu ---

Tak czy siak, ta opcja dotyczy "rozrządu na płasko" ;)

Kamil:
Tak z czystej ciekawości. Co to jest i do czego służy przycisk L10.
Jak go "załączę" to nie mogę przestawiać niektórych rozjazdów (np. 24/28 do minusa), ewentualnie nie da się załączyć L10 jeżeli np. 24/28 jest w minusie. Natomiast pomimo załączenia go, jak przekorbuję do minusa 24 lub 28  to wtedy normalnie z pulpitu mogę dać do minusa drugi napęd ewentualnie przestawić z powrotem do plusa obydwa. Dokładnie to samo dzieje się z Wk2/11 i z 10?

Zacha:
L10 to przycisk lokalnego nastawiania zwrotnicy nr 10. gdy jest załączony można ten rozjazd przestawić z gruntu za pomocą menu (plus/minus). W TW zostało to zastosowane aby pokazać różne rozwiązania na urządzeniach E1. Aby użyć tego przycisku muszą być spełnione zależności: Wk2/11-, 6/8+, 24/28+. Przy załączonym lokalnym nastawianiu nie można nastawiać przebiegów manewrowych Tm10-13 oraz przestawiać z pulpitu rozjazdu nr 10.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej