Witam,
Z racji, że nie było uwag to tym razem przedstawiam wersję V2 stacji Bochnia (Tw).
Zmiany względem poprzedniej wersji:
1. Ukończony plik pdf z pociągami kursującymi w wybrane dni tygodnia (dla towarowych również masy brutto, oraz długości).
2. Wstawione obydwie zdawki z Tarnowa Filii. Tutaj w jeden dzień tygodnia będzie przyjeżdżała ST43, bo jakaś SM się sfajcyła i akurat lokomotywownia Tarnów miała na "wolnym" ST43 to dali. Nocne manewry różnią się między sobą zestawieniami składów.
Procedura pracy manewrowej na stacji opisana w pdf.
3. Z racji jednego toru na Ls nie ma luzaków. Za to więcej podwójnych trakcji, popychaczy czynnych (w rzeczywistości raz udało mi się na tej trasie skład z popychaczem ujrzeć. W 1991r. skład z rudą z Ukrainy na Hutę Sendzimira prowadzony dębicką ET22-223 (lub229), a na popychu ET21-467 z MD Prokocim. Może za gęsto na szlaku było i tak połączyli by luzakiem nie puszczać ET21? Tego się nie dowiem. W każdym bądź razie profil tej linii na żadnym odcinku pomiędzy Katowicami, a Medyką nie wymagał i nie wymaga popychaczy.
4. Składów sieciowych, gospodarczych, drezyn nie ma. W Bochni wówczas (przedłużenie toru przy peronie 3) mieli jedną WM15. Jeździło to, jak trzeba było na wschód, zachód. U nas nie odwzorowane. Powód takiej decyzji: gęsto od składów, sporo skrajni, więc już wolałem nie "dolewać oliwy do ognia". Może kiedyś powstanie z prawdziwego zdarzenia jakiś posterunek od dwóch stron z SBL dwukierunkową to wówczas ewentualnie zainteresuję się tematem.
CE-30 jest bardzo ciekawa na tym odcinku. Niestety z racji ograniczeń (jeden tor) nie jestem tutaj w stanie oddać wszystkiego, co w pamięci mej utkwiło, a czym się chciałem z Wami podzielić poprzez taką symulację. Składy były ciekawe. Sytuacje, że miało jechać jakieś brutto węglowe, a zamiast niego poszedł skład z "gruszkami", lub chłodniami nie należały do wyjątków. Chociaż od 1990r. chłodnie na CE-30 systematycznie przechodziły do historii. Coraz więcej ich odstawiano na grupie w Prokocimiu. Cel odstawki był wiadomy.
Uwagi nie zawarte w tekście, lub inne uwagi jakie użytkownikom się nasuną po odbyciu symulacji proszę uprzejmie zgłaszać w tym temacie.
W Załączniku;
BOCHNIA, ver. FINALNA
EDIT: Bez pliku bochnia.sav. Ale to w niczym nie przeszkadza. Pora tak dobrana, że akurat i tak by nic nie stało na stacji.
EDIT2: Ukłony dla osób, które udostępniły rozkłady. Także dla Pawła, Cezara, Maka, Mateła, Dawida PLK, Łowców Sz-tów
Bez Was ta symulacja by nie powstała. Wiem, że dziś nie jest 14.02 ale byliście prawdziwym natchnieniem do mej pracy. Dzięki Panowie!
EDIT3:
OSOBY, KTÓRE POBRAŁY PACZKĘ PRZED 2013-02-18 23:00 PROSZONE SĄ O PONOWNE JEJ POBRANIEBył błąd z wysyłaniem LMS11 do Bk polegający na zdublowaniu numeru z MOE11. W wyniku tego lokomotywa SM31/ST43 nie ruszała do czasu godziny odjazdu MOE11. Zostało to naprawione: pociągi przenumerowano: LMS11>LMS111, TKS12>TKS112. W zależnościach też podmieniłem 11, na 111 więc do czasu upłynięcia odpowiedniej zwłoki po przyjeździe do Bk luzaka LMS111 pociąg TKS112 nie zostanie wyprawiony.
EDIT4: Taki sobie przelocik "na krzywo", "w bok", po nie właściwym
EDIT5: Miałem chwilkę wolną to Wam wypisałem w PDF osobno nazwy pociągów pasażerskich, dalekobieżnych. Nie ma SWDR, więc inaczej trzeba sobie radzić