Forum Główne > Urządzenia srk
Warszawa Zachodnia
zolwik:
--- Cytat: stanislaw57 w 20 Październik 2013, 18:44:56 ---No cóż, Piotr i Paweł jest na tym Forum tak wielki jak Prezes PIS-u
--- Koniec cytatu ---
a ty niczym Macierewicz który ma swoją teorie w kazdej sprawie tyle że nie masz żadnych argumentów...
a tekst typu ze zasłyszałeś jest równy temu co powiedział Macierewicz : że kilka dowodów przynieśli mu nieznajomi na wycieraczkę pod drzwiami.
Stachu... naprawdę jak masz jakieś problemy ( albo za dużo wolnego czasu czy co się z Tobą dzieje) napisz sobie albo zadzwoń do UTK albo Zakładów PLK i im to powiedz.
Siedzisz na Forum które powstało do symulatora ISDR-a a poruszasz tematy jakby tutaj siedzieli prezesi, inżynierowi, magistrzy, czy Bóg wie kto jeszcze kto ma moce sprawcze i zadajesz nam pytania na które ludzie Ci odpowiadają zgodnie z prawdą podając RZECZOWE ARGUMENTY POPARTE PARAGRAFAMI CZY INNYMI PRZEPISAMI a Ty od początku swojej kariery tutaj zawsze gadasz "bo ja uważam tak, bo mi sie wydaje tak, bo ogólnie to powinno być tak" czasami ( sory za wyrażenie) pieprzysz jak potłuczony tylko po to aby pisać
a tak dodatkowo na koniec to o numeracji torów, nazywaniu rozjazdów itp jest instrukcja (stara WTB-E10) obenie Ie4
Paweł Piotr:
Plan schematyczny określonej stacji, a przede wszystkim jej układ torowy wraz ze wszystkimi oznaczeniami torów stacyjnych oraz urządzeń srk jest wynikiem przyjętych założeń techniczno-eksploatacyjnych, a mówiąc językiem laika amatora – jest wynikiem przyjętego sposobu prowadzenia ruchu pociągowego i manewrowego na tej stacji, a mówiąc jeszcze prościej – jest wynikiem przyjętego ustalenia co i jak ma się w tej stacji dziać z pociągami i manewrami. Oznacza to, że sam plan schematyczny stacji – bez znajomości RTS (Regulamin Techniczny Stacji), RPM (Regulamin Pracy Manewrowej) i rozkładu jazdy, może nastręczać sporo kłopotów w rozszyfrowaniu znaczenia oznaczeń zastosowanych na tym planie.
Żeby się o tym przekonać, proponuję, aby Droznik (zachowuję pisownię oryginalną) spróbował ułożyć tablicę zależności dla stacji Stargard Szczeciński, przyjmując, że tor główny zasadniczy (obojętnie z którego kierunku) w stacji jest taki sam od jednego semafora wjazdowego do drugiego semafora wjazdowego. Nie muszę chyba przy tym dodawać, że znajomość tablicy zależności określonego posterunku ruchu przez ISDR, który ten posterunek obsługuje, jest podstawowym wymogiem dopuszczającym go do obsługi tego posterunku.
Droznik:
Szanowny Kolego,
Otóż podpisuję się jako Droznik ponieważ kiedy zakładałem konto na tym forum nie można było użyć liter diakrytyzowanych. Jak zauważysz jest nas kilka osób których nicki nie da się powiedzieć bez owych znaków (np. zolwik), ale każdy z nas wie jak powinny te nicki naprawdę nazwać (np. żółwik). To że Tobie się udało założyć konto na Paweł Piotr to nie musisz się szczycić i wypominać każdemu pisownie oryginalną. Teraz przejdźmy do meritum sprawy.
Chodzi mi tylko o to że są stację jak np. Bierzwnik gdzie tor 5,7,9 jest na jednej płaszczyźnie i dlaczego nie mógł się nazywać się ot tor 5 i odpowiednio tor 5a po lewej i tor 5b po prawej. Manewrowy odstawiając wagony wie gdzie ma się zatrzymać bo trudno aby zatrzymał wagon typu Zaes na torze 5, a na 9 Gagsty. Patrząc dalej mamy tor 3 który zamienia się w tor 13, też można by zapytać się czemu nie 3a? Dla porównania podam Ci stację Białogard gdzie masz tor 3a, 3b, i 3; 25, 25a oraz jeszcze sporo innych torów które mógłby się nazywać tak jak w Bierzwniku czy Stargardzie np 3, 1K, 3N.
http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/images/a/ad/Bierzwnik.png
http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/htmlets/Bialogard.png
Panowie polecam zamknąć już ten temat bo zaczyna się robić kocioł i przenieść go do innego działu. Jak ktoś napisał tutaj bo zaraz będą wywody co autor jadł na śniadanie kończąc ową lekturę. A tobie Pawle Piotrze chwała Ci za to że ukończyłeś tyle szkół, oraz studiów by nas pouczać, bo my ciemna masa z ciemnogrodu i jedyną stycznością z koleją to jest tylko te forum i ten symulator.
jageer:
--- Cytat: Droznik w 21 Październik 2013, 09:00:15 ---Chodzi mi tylko o to że są stację jak np. Bierzwnik....
--- Koniec cytatu ---
Ja wam mogę pokazać plany z huty, dopiero zobaczycie jaki tam jest meksyk. Tor 8a, obok 5a, a jeszcze obok 15a... ;) przy czym 8 i 5 to "szlakowe". Fakt pozmieniał się układ, ale burdel taki został, jak mówię, w 1 okręgu przygotowuje się, prze jedną głowice drogę z toru np 8 na tor 10 i dalej na 14. Po prostu nagle tor zmienia nazwę z 10 na 14, a nie ma tam rozjazdów ;)
Fakt, toczenie dalszej dyskusji jest jak rozmowy o stanie kolei w Polsce.. ;-)
Nawigacja
Idź do wersji pełnej