Po kolei:
ASDEK, czy inne urządzenia DSAT - dopóki format składów nie zostanie zmieniony z grup wagonów mierzonych w osiach obliczeniowych na pojedyncze wagony o określonej długości i układzie osi, wprowadzanie takiego urządzenia nie ma większego sensu.
Ruszanie zdefektowanego składu - proszę o dokładniejsze informacje, kiedy taki problem się pojawia. Skład musiał dostać jakiś sygnał, na pewno nie ruszył po naprawieniu, bo zdefektowane pojazdy trakcyjne się nie naprawiają. Najczęściej mogą się jednak dalej poruszać, choćby luzem - defekt polega na zmniejszeniu mocy pojazdu trakcyjnego.
Zapowiadanie pociągów - temat był wałkowany już wcześniej, i znów odpowiem tak samo - jeżeli ktoś chce zapowiadać pociągi, to niech sobie postawi mikrofon i zapowiada
Nie wiem na czym miała by polegać implementacja tego w symulatorze - mam zrobić przycisk puszczający gong, i drugi który udaje włączenie mikrofonu? Bo mikrofon i tak działać nie będzie.
Obsługa tablic peronowych - to nie zadanie dyżurnego ruchu. Zajmuje się tym najczęściej megafonista lub jakiś automatyczny system. W załączniku widok stanowiska megafonisty na st. Kraków Główny. Na monitorach (od lewej do prawej): wyciąg z rozkładu pobierany z SWDR, wprowadzanie informacji do systemu i podgląd tablic. W tym przypadku zastosowane są tablice LCD. "Pragotrony" współcześnie też są sterowane komputerowo, nie wiem jak to wyglądało dawniej.