Sygnał występuje na semaforach
SBL przed (tunelem przy Powiślu) stacją Warszawa Centralna,
tylko nie wiem jak to jest w kierunku Wschodnim. "Sczelam", że na ostatnim SBL przed wjazdowym, bo potem semafory wyjazdowe nie mają dwóch czerwonych i następny SBL też nie. na p.o. Warszawa Śródmieście
w kierunku Wschodnim, p.o. Warszawa Powiśle
w kierunku Zachodnim, oraz w metrze. Z tym że tunelem nazwać nie można części od Ochoty do Centralnego/Śródmieścia, bo to krótki odcinek, a dym ma i tak ujście, dziura nad WKD. Dalej to już jest ten właściwy tunel. Na Centralnym podobno i tak mają jakieś wywietrzniki, w razie wjazdu spalinówki, ale nie używane były ho ho ho i jeszcze dłużej.
Ciekawe jakie są procedury w razie zgłoszenia ISDR'om sygnału S1a? Bo jakby nie było, nikt normalny nie wejdzie do tunelu od tak i sprawdzi tylko trzeba sprawdzać ludzi, a ruch w tamtym rejonie jest, jakby to powiedzieć, dość duży. Jakby ktoś wymyślił że parowóz ma przejechać przez Śródmieście i wyświetliłyby się S1a....... byłaby niezła akcja
Jak dobrze że mamy jeszcze Gdańską to co jakiś czas można zobaczyć w Warszawie trakcje parową, ale tak, to byłoby ciężko.