Autor Wątek: Multiplayer  (Przeczytany 4988 razy)

CureQ

  • Gość
Multiplayer
« dnia: 19 Grudnia 2013, 10:34:49 »
Witam. Chciałbym się zapytać czy możecie opublikować pliki multiplayer'a ISDR. Bardzo chciałbym zobaczyć jak to działa tak samo jak pewnie większość z Was. Połączenia między posterunkami i nastawniami może odbywać się przez Skype lub typ podobne :)   

Offline Paweł

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 775
    • Zobacz profil
    • Beskidzka Strona Kolejowa
  • GG: 5965963
  • Skąd: Kęty
Odp: Multiplayer
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Grudnia 2013, 17:48:14 »
Nic mi nie wiadomo o plikach multiplayer'a ISDR.

CureQ

  • Gość
Odp: Multiplayer
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Grudnia 2013, 19:21:06 »
Ale podobno coś tam było i coś kombinowaliście z tym.

Offline dp116

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 138
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: Multiplayer
« Odpowiedź #3 dnia: 19 Grudnia 2013, 19:49:26 »
[...] po prostu była to aplikacja testowa do sprawdzenia połączenia między dwoma modułami symulacji ruchu kolejowego (sam "podgląd terenu", tyle że jak pociąg dojeżdżał do końca toru szlakowego to przeskakiwał do drugiego programu - nie było urządzeń zależnościowych czy rozkładu jazdy).
A to, to co? :)

Offline Paweł

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 775
    • Zobacz profil
    • Beskidzka Strona Kolejowa
  • GG: 5965963
  • Skąd: Kęty
Odp: Multiplayer
« Odpowiedź #4 dnia: 19 Grudnia 2013, 20:02:53 »
Cytat wszystko wyjaśnia - były testy interfejsu między modułami symulacji ruchu kolejowego. ISDR-em bym tego nie nazywał.

CureQ

  • Gość
Odp: Multiplayer
« Odpowiedź #5 dnia: 19 Grudnia 2013, 23:58:02 »
No rozumiem,ale jak się powiedziało A to warto by powiedzieć B :) Będziecie coś z tym robić jeszcze ?

Offline Pr1

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 311
    • Zobacz profil
  • Skąd: Pr
Odp: Multiplayer
« Odpowiedź #6 dnia: 20 Grudnia 2013, 15:38:12 »
Plan który już chyba wszyscy zrozumieli jest taki:
1) Dopieszczanie Testowa i Liskowa. Równoległe zbieranie danych, informacji nt. realnego posterunku (JAKIEGOŚ MAŁEGO!!)
2) Rozpoczęcie prac nad pierwszym realnym posterunkiem. Wszystkie prace z tym związane.
3) Zakończenie prac nad pierwszym realnym posterunkiem. Test..., dopieszczanie..., udoskonalanie.
4) Kontynuowanie rozwijania symulatora ISDR: nowe posterunki, może nawet nowe USRK.
.
.
.
późne xx) Rozpoczęcie planowania aplikacji Multiplayer.
xxx) Multiplayer - rozpoczęcie prac.
xxxx) Multiplayer - zakończenie prac.