Uwaga zapachnie Stirlitzem.
MATERIAŁ DO PRZEMYŚLEŃ:
Dyżurny S. spróbował nastawić przebieg z B na tor 8 (awtomagicznie) no i pupa. Automat przestał bawić się rozjazdami, ale wciąż był zajęty i sygnału nie podał.
Z ciekawości spróbował zrobić przebieg z C na 8. Też nic. Dyżurny S. pomyślał, że spróbuje ręcznie. Oczywiście też nic.
"To wina uzależnień" - pomyślał.
Po ręcznym nastawieniu 28cd na PLUS dyżurny S. ponownie spróbował nastawić felerne przebiegi i... bingo.
Ciekawe dlaczego to położenie jest wymagane, skoro Wk13 jest założona na torze? Alternatywnie można ustawić Zw11 i Wk21 na MINUS i też będzie dobrze. Ostatecznie możnaby się i na to 28cd na PLUS zgodzić, ale niech aautomat to sam do %&*#&%*$ nastawi - po to jest.
PS: Dyżurny S. znów się zamyślił. J8 stoi w ukresie Zw21... Ochrona boczna potrzebna jest i do drogi ochronnej, ale dlaczego Zw21 i Wk21 można ustawić na MINUS i podać wjazd na tor 8?
PS2: No tak dopuszczalne to jest zgodnie z WTB-E10. Wjazd i wyjazd w tym samym kierunku. Ale wypadałoby, żeby dyżurny miał przed sobą plan schematyczny i wiedział, że tor 8 nie jest przeznaczony dla pasażerskich.
PS3: Dyżurnemu S. coś się ze Zw21 i Wk21 pomyliło. Przecież nie da się podać wtedy wjazdu na tor 8. "Muszę przestać pić... kawę" pomyślał.