Autor Wątek: Testowo Fabryczne  (Przeczytany 352977 razy)

Offline Daniel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #60 dnia: 08 Marzec 2011, 20:45:58 »
Mateu, a blok pozwolenia dla Wilamowic, nie powinien być uzależniony od Fabrycznego? U mnie jest takie rozwiązanie na dysponującej i wykonawczej. Stacja A żąda pozwolenia na wyprawienie pociągu, stacja B, dyżurny widzi, że żąda pozwolenie stacja A, daje blok Dzl, wykonawcza otrzymuje i ostatecznie daje pozwolenie.
« Ostatnia zmiana: 08 Marzec 2011, 20:51:43 wysłana przez Daniel »

Offline matek__9292

  • Projektant
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 53
    • Zobacz profil
Nie mogę podać semafora
« Odpowiedź #61 dnia: 08 Marzec 2011, 21:06:34 »
Nie mogę podać semafora G. Nie ma usterki, Blok jest wolny i zwrotnice prawidłowo ustawione.
I pociągi nie wyjeżdżają z tefamy
« Ostatnia zmiana: 08 Marzec 2011, 21:25:48 wysłana przez matek__9292 »

Offline jageer

  • Projektant
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1395
  • Podg. Papago
    • Zobacz profil
  • Skąd: wieś Papago.
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #62 dnia: 08 Marzec 2011, 21:17:36 »
Mateu, a blok pozwolenia dla Wilamowic, nie powinien być uzależniony od Fabrycznego? U mnie jest takie rozwiązanie na dysponującej i wykonawczej. Stacja A żąda pozwolenia na wyprawienie pociągu, stacja B, dyżurny widzi, że żąda pozwolenie stacja A, daje blok Dzl, wykonawcza otrzymuje i ostatecznie daje pozwolenie.
Przede wszystkim tu nie ma wykonawczej... Wszystko jest OK. Ty, jako dyżurny dysponujący "dysponujesz blokadą"
Tak też można mili moi.
Tor zajęty, a wjazd stoi.

Offline Daniel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #63 dnia: 08 Marzec 2011, 21:22:23 »
Ale pozwolenia nie daje, Tęcza daje, ja blok końcowy tylko wracam.

Offline Zacha

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 449
    • Zobacz profil
  • Skąd: podg Lumpago
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #64 dnia: 08 Marzec 2011, 21:23:34 »
Tęcza również nie daje pozwolenia. Jest bierna jeśli chodzi o wzbudzanie kierunku jazdy. Ona tylko blokuje w tył i w przód.
Sz na Tm

Offline jageer

  • Projektant
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1395
  • Podg. Papago
    • Zobacz profil
  • Skąd: wieś Papago.
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #65 dnia: 08 Marzec 2011, 21:25:51 »
Ale pozwolenia nie daje, Tęcza daje, ja blok końcowy tylko wracam.

Chodzi Ci o EAPa ?? Że Wilamowice włączają blokadę i poz daje się samo? W takim razie źle zrozumiałem Twojego posta.
To jest póki co bug :D
Tak też można mili moi.
Tor zajęty, a wjazd stoi.

Offline Daniel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #66 dnia: 08 Marzec 2011, 21:31:35 »
Tak, tak bo po co by mi był przycisk dania pozwolenia,  jak jest nie obsługiwany przeze mnie ;)

Offline Zacha

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 449
    • Zobacz profil
  • Skąd: podg Lumpago
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #67 dnia: 08 Marzec 2011, 21:33:38 »
To nie jest żaden bug, po prostu przycisk Poz jest cały czas wciśnięty, żeby nie trzeba było za każdym razem go dawać :) Podobnie robi się w rzeczywistości. Można go normalnie wyciągnąć i już nie będzie dawać.
Sz na Tm

Offline Daniel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #68 dnia: 08 Marzec 2011, 21:37:07 »
No nie wiem, czy tak na wszystkich posterunkach w rzeczywistości, na niektórych nie wychodzi blok jak jest wciśnięty przycisk, i w razie kontroli to nie za ciekawie jest ;)

Offline Zacha

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 449
    • Zobacz profil
  • Skąd: podg Lumpago
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #69 dnia: 08 Marzec 2011, 21:39:40 »
Nie jest tak na wszystkich, ale znam również przypadek, gdzie tak na stałe był wyciągnięty przycisk Sz-ta na wykonawczej. Dysponująca dawała nakaz, zastępczy od razu mrugał. Takie rzeczy dopiero nazywają się ryzykowne :P
Sz na Tm

Offline uetam

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Skąd: IZ Wrocław
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #70 dnia: 08 Marzec 2011, 21:40:57 »
No nie wiem, czy tak na wszystkich posterunkach w rzeczywistości, na niektórych nie wychodzi blok jak jest wciśnięty przycisk, i w razie kontroli to nie za ciekawie jest ;)
Ze co prosze ?:)
Na wiekszosci stacji przy blokadzie EAP na liniach dwutorowych jest mozliwosc wcisniecia i przekrecenia przycisku pozwolenia. Nie ma to zadnego negatywnego wplywu na dzialanie blokady.
To tak jakbys chcial przy kazdym pociagu dzwonic i pytac sie o wolna droge po 'swoim' torze na linii dwutorowej gdy nie ma zadnych obostrzen.

Offline Daniel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #71 dnia: 08 Marzec 2011, 21:43:42 »
U mnie jest tak, stacja A żada pozwolenia i na każdy pociąg sie daje osobno pozwolenie, po odjeździe daje odejście nr pociągu itd., a szlak dwutorowy. Po przejeździe pociągu wszystkie urządzenia powinny być w stanie zasadniczym!

Offline uetam

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Skąd: IZ Wrocław
Odp: Nie mogę podać semafora
« Odpowiedź #72 dnia: 08 Marzec 2011, 21:44:48 »
Nie mogę podać semafora G. Nie ma usterki, Blok jest wolny i zwrotnice prawidłowo ustawione.
I pociągi nie wyjeżdżają z tefamy
Pokaz screena albo save.

Offline Patrykos

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
Odp: Nie mogę podać semafora
« Odpowiedź #73 dnia: 08 Marzec 2011, 21:47:07 »
Nie mogę podać semafora G. Nie ma usterki, Blok jest wolny i zwrotnice prawidłowo ustawione.
I pociągi nie wyjeżdżają z tefamy
Co do semafora to nie potwierdzam, a co do TEFAMY to zgłaszałem.

Offline uetam

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Skąd: IZ Wrocław
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #74 dnia: 08 Marzec 2011, 21:47:15 »
U mnie jest tak, stacja A żada pozwolenia i na każdy pociąg sie daje osobno pozwolenie, po odjeździe daje odejście nr pociągu itd., a szlak dwutorowy. Po przejeździe pociągu wszystkie urządzenia powinny być w stanie zasadniczym!
Przeciez sa w stanie zasadniczym.