W tym rozkładzie jazdy poprawiłem błędy, które nie zostały zauważone wcześniej. Poprawiono literówki przy numerach dwu poc. Dla loka z Wilamowic, który przyprowadzał poc. do Tefamy zorganizowano skład powrotny (wcześniej nie było). Zostały podwyższone prędkości dla poc. towarowych na szlaku do i z Wilamowic z 70km/h do 80km/h co urealniło czas przejazdu, a dla kontenerowych zwiększono do 90km/h. Skomunikowano dalszą część osobówek, bo czasami można było odnieść wrażenie wygaszania popytu na linii. Klinowanie stacji obniżono, bo faktycznie trudno jest przepuścić tak duży ruch przez stację, przez zlikwidowanie kilku poc., czasami sam nie wyrabiałem. Poprawiono oznaczenia przy wskaźniku W4, aby pośp. nie stawały na przystankach osobowych. W poc. zbiorowych naniesiono na grupy wagonów oznaczenia, którymi poc. (ich numery) odjeżdżają, aby przy manewrach było wiadomo do jakiego poc. je włączyć, bo w czasie manewrów zmieniały nr na np. "Manewr 11". Zwiększono nieznacznie pracę przy poc. zbiorowych, dodano opisy dla grup odstawianych w Liskowie na tory boczne. Dokonano korekty czasów dla niektórych poc. towarowych. Pozostawiono starą numerację poc. z max. 5 cyfrowymi nr-ami, a końcówki w/g dawnej numeracji, czyli:
00-10 poc. ex. i posp.
11-49 osobowe,
50-54 osobowo-towarowe,
55-59 towarowo-osobowe,
60-64 towarowe przesyłkowo-ekspresowe,
65-69 towarowe pospieszne,
70-79 towarowe zbiorowe,
80-99 towarowe pozostałe.
Resztę czyli znaczenie pierwszych cyfr w numerze poc. w poprzednim wątku z rozkładem dla Liskowa. Uwagi mile widziane.