Forum Główne > ISDR - Rozkłady jazdy
Rozkład od EN57-002 dla Liskowa-zmiany
EN57-002:
W tym rozkładzie jazdy poprawiłem błędy, które nie zostały zauważone wcześniej. Poprawiono literówki przy numerach dwu poc. Dla loka z Wilamowic, który przyprowadzał poc. do Tefamy zorganizowano skład powrotny (wcześniej nie było). Zostały podwyższone prędkości dla poc. towarowych na szlaku do i z Wilamowic z 70km/h do 80km/h co urealniło czas przejazdu, a dla kontenerowych zwiększono do 90km/h. Skomunikowano dalszą część osobówek, bo czasami można było odnieść wrażenie wygaszania popytu na linii. Klinowanie stacji obniżono, bo faktycznie trudno jest przepuścić tak duży ruch przez stację, przez zlikwidowanie kilku poc., czasami sam nie wyrabiałem. Poprawiono oznaczenia przy wskaźniku W4, aby pośp. nie stawały na przystankach osobowych. W poc. zbiorowych naniesiono na grupy wagonów oznaczenia, którymi poc. (ich numery) odjeżdżają, aby przy manewrach było wiadomo do jakiego poc. je włączyć, bo w czasie manewrów zmieniały nr na np. "Manewr 11". Zwiększono nieznacznie pracę przy poc. zbiorowych, dodano opisy dla grup odstawianych w Liskowie na tory boczne. Dokonano korekty czasów dla niektórych poc. towarowych. Pozostawiono starą numerację poc. z max. 5 cyfrowymi nr-ami, a końcówki w/g dawnej numeracji, czyli:
00-10 poc. ex. i posp.
11-49 osobowe,
50-54 osobowo-towarowe,
55-59 towarowo-osobowe,
60-64 towarowe przesyłkowo-ekspresowe,
65-69 towarowe pospieszne,
70-79 towarowe zbiorowe,
80-99 towarowe pozostałe.
Resztę czyli znaczenie pierwszych cyfr w numerze poc. w poprzednim wątku z rozkładem dla Liskowa. Uwagi mile widziane.
axtomek:
MPE26201 Zamówiony postój 2,0, ale nie zatrzymał się przy peronie, tylko podjechał pod sam semafor... postoju handlowego nie było...
EN57-002:
Wiem, sam to zauważyłem, ale już na forum pisałem o tym w temacie Lisków - dyskusja, że to nie działa prawidłowo. Dostałem odp. aby zmienić identyfikatory W4. Wcześniej było wpisane w poprzedniej wersji mojego rozkładu 1 i w Liskowie stawały przed W4, ale również stawały na przystankach osobowych. Zmieniłem więc na 2, jak w instrukcji do rozkładu jazdy "2 dla peronów własnego posterunku ruchu - o ile w symulatorze nie ustalono inaczej", ale nadal stają na przystankach pods. Tęcza oraz p.o. Kukułka, a nadto nie zatrzymują się przed W4 w Liskowie. Jak wpiszę 1,2 to będą wszystkie pośpiechy jechały jak osobowe. Nie wiem jak to rozwiązać.
MaKu:
Symulacja uruchomiona od godziny 7:30.
W oryginale, poc. 62104 (8:13/8:15) zatrzmał się w peronach po. Tęcza. Nie zatrzymał się w Liskowie.
Po zmianie parametru "ident. W4" dla tego pociągu z 2 na 1, nie zatrzymał się na Tęczy, a zatrzymał się normalnie w peronach Liskowa.
EN57-002:
Zmieniłem te parametry po tym jak: (tu to co wpisałem w innym poście) "Np. poc. nr 6202, który w debugowaniu ma priorytet=5 w rozkładzie jazdy w polu identyfikator W4 wpisaną 1-kę w rodzaju EIE z niewiadomych przyczyn staje na w/w. przystankach. Co może być powodem jego tam stawania? " [chodziło o pods. Tęcza oraz p.o. Kukułka]. Maku otrzymałem od Ciebie odp. aby: "Oznaczenia w RJ wpisuj odwrotnie niż w Testowie; W4. Odnośnie zatrzymania składów pasażerskich przy krawędzi peronu." Skoro miałem 1-kę wpisaną i powyższa sytuacja miała msc. to zmieniłem na 2. Zamienię ponownie na 1-ki, a jak będą stawać na przyst. osobowych to już na to nie poradzę.
Poprawiłem poc. pośpieszne przez wstawienie 1-ki przy wskaźniku W4, przy okazji zmieniłem błędny opis przy lokach luzem 06472, wcześniej nie zauważone. Proszę w takim razie podmienić plik poprzedni na ten obecny. Przepraszam za zamieszanie.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej