Taki sygnalizator jest w Pilawie, kilka jest w Skierniewicach (mają jednak nieczynną drugą komorę od góry, bez świateł migających). Obie stacje mają semafory sześciokomorowe. Na linii 7 jest trochę takich sygnalizatorów, jednak przerobionych na współczesne sygnały. Ciekawe są powtarzacze w Życzynie sem. C do F. Dwa cztero- i dwa trójkomorowe, gdzie wystarczyłyby trój- i dwukomorowe. Wg planów ze strony
http://semaforek.kolej.org.plStara sygnalizacja: Pilawa, Tarnów, Skierniewice, Rozprza, Pilawa-Otwock (stara SBL, Zabieżki i Celestynów mają jedynie wymienione dolne soczewki wyjazdowych na pomarańczowe - czyli niemal "stara" sygnalizacja na linii, Otwock już nowy, jednak ostatni SBL od strony Pilawy podaje dawny sygnał).
Czechowice-Dziedzice: dwa sześciokomorowe (od góry) p-c-z-p-b-z+dwie trójkomorowe tarcze ostrzegawcze, Czechowice-Dziedzice Południowe: wyjazdowe przebudowane, dwa wjazdowe p-c-p-z-b i dwie trójkomorowe tarcze ostrzegawcze.
Jeśli spotka się wjazdowy p-c-p-z-b to wiadomo, że z dawnych czasów - obecne mają zielone na górze. Tak samo tarcza ostrzegawcza p-z.