Forum Główne > Urządzenia srk

Manewry, tarcza ostrzegawcza i semafory powtarzające

<< < (7/7)

IZKR:
Może się odbyć ale tylko w celu przestawienia składu pociągu z jednej grupy na drugą np z kierunkowej na odjazdową. Jazda taka odbywa się pod nadzorem ustawiacza lub manewrowego par 7 ust.4.1 c i d.  instr Ir-9

EN57-002:
Czasami jednak "przepycha się" skład jako manewrowy przez kilka rejonów nastawczych zamiast wpisywać go jako pociąg.

axtomek:
Jeśli chodzi o W.Czyste i W.Zachodnia, to sytuacja jest moim zdaniem podobna do przetaczania składu pomiędzy WZP i WZD, o czym toczyła się tu odrębna dyskusja kiedyś. Podobnie, jak w tym przypadku posterunki nie są oddzielone szlakiem, nie ma oznaczonej granicy przetaczania i dlatego można podać Ms2. Czy nie jest tak?

jageer:

--- Cytat: EN57-002 w 27 Kwiecień 2014, 21:58:35 ---Czasami jednak "przepycha się" skład jako manewrowy przez kilka rejonów nastawczych zamiast wpisywać go jako pociąg.

--- Koniec cytatu ---

Okręg nastawczy, jeżeli już. No, ale po co robić jazdę pociągową, jak można np. z grupy przyjazdowej przejechać bokiem na odjazdową pomijając górkę? Czasem taki myk jest potrzebny.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej