Forum Główne > Urządzenia srk
Manewry, tarcza ostrzegawcza i semafory powtarzające
IZKR:
Może się odbyć ale tylko w celu przestawienia składu pociągu z jednej grupy na drugą np z kierunkowej na odjazdową. Jazda taka odbywa się pod nadzorem ustawiacza lub manewrowego par 7 ust.4.1 c i d. instr Ir-9
EN57-002:
Czasami jednak "przepycha się" skład jako manewrowy przez kilka rejonów nastawczych zamiast wpisywać go jako pociąg.
axtomek:
Jeśli chodzi o W.Czyste i W.Zachodnia, to sytuacja jest moim zdaniem podobna do przetaczania składu pomiędzy WZP i WZD, o czym toczyła się tu odrębna dyskusja kiedyś. Podobnie, jak w tym przypadku posterunki nie są oddzielone szlakiem, nie ma oznaczonej granicy przetaczania i dlatego można podać Ms2. Czy nie jest tak?
jageer:
--- Cytat: EN57-002 w 27 Kwiecień 2014, 21:58:35 ---Czasami jednak "przepycha się" skład jako manewrowy przez kilka rejonów nastawczych zamiast wpisywać go jako pociąg.
--- Koniec cytatu ---
Okręg nastawczy, jeżeli już. No, ale po co robić jazdę pociągową, jak można np. z grupy przyjazdowej przejechać bokiem na odjazdową pomijając górkę? Czasem taki myk jest potrzebny.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej