Forum Główne > Inne

Egzamin zawodowy - transport kolejowy 2014 r.

<< < (3/7) > >>

grzegorz23:
Zadania z etapu teoretycznego są w załączniku w archiwum - (skan arkuszu, udało się załatwić od kolegi :))

Zadanie z etapu praktycznego (To co ja zapamiętałem, może kolega @krakus14 mnie poprawi :)

,,Jako dyżurny ruchu Krzysztof Ogórek obejmujesz dyżur o godzinie 09:00 w dniu egzaminu. Podczas oględzin rozjazdów stwierdziłeś, że w rozjeździe nr. 6 pękła opornica. O godzinie 09:00 musisz zgłosić to toromistrzowi Bogdanowi Chmielowi.''

Zadanie polegało na:
- Normalnym prowadzeniu ruchu pociągów do stacji Sosna oraz Dąb (blokada liniowa półsamoczynna) na podstawie załączonego rozkładu jazdy.
- Wypełnieniu harmonogramu pracy dyżurnego ruchu - 40 punktów
- Wypełnieniu dokumentacji (R146 - 20 punktów, R292 - 20 punktów oraz D831 - 20 punktów

Łącznie do zdobycia było 100 punktów. Aby zdać, trzeba uzyskać 75% punktów.

zolwik:
a to nie ma już punktów za wypisanie założeń, opis tego co i jak jest na posterunku i innych takich rzeczy które były kiedyś?

grzegorz23:
Niestety, forma egzaminu się zmieniła. Ma być harmonogram prac dyżurnego ruchu, choć sam wolałbym starszą formułę.

jageer:

--- Cytat: zolwik w 19 Czerwiec 2014, 23:17:01 ---a to nie ma już punktów za wypisanie założeń, opis tego co i jak jest na posterunku i innych takich rzeczy które były kiedyś?

--- Koniec cytatu ---

Wiesz, pisanie założeń, to takie "opisywanie", tego co się stało. A nie każdy potrafi pisać "wypracowania" i ma talent humanistyczny. ;) Wg mnie jest teraz lepiej, po prostu wiesz co masz robić w danym przypadku.


--- Cytat: EN57-002 w 19 Czerwiec 2014, 18:37:05 ---To się zmieniło bardzo, stare jak czytałem to była sytuacja ruchowa do rozwiązania i to było ciekawe.

--- Koniec cytatu ---

No, a przecież teraz też jest zadanie  ;)

EN57-002:

--- Cytat: grzegorz23 w 19 Czerwiec 2014, 11:45:52 ---część praktyczna dotyczyła prowadzeniu ruchu pociągów z wyłączeniem z ruchu rozjazdu (Pęknięcie opornicy), i wypełnienie dziennika R146, książki zajętości torów wjazdowych R292 i dziennika kontroli rozjazdów D831.

--- Koniec cytatu ---
Tak jest, nie zauważyłem, choć skromnie to jest opisane.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej