No jakoś udało się zdążyć prawie na nowy RJ obowiązujący na kolei z tym dla symulatora. Ponieważ to już kolejny RJ dla Liskowa dostosowujący go do nowych realiów większego jednak Liskowa pod względem ludnościowym zwiększono w nim ruch aglomeracyjny. Wszak pojawił się nowy przystanek i stacja. Z łączną ilością 4 przystanków dla wysiadania ludności to już nie jest mała miejscowość przeto utrzymałem zatrzymywanie się wszystkich poc. expresowych, pośpiesznych i osobowych dalekobieżnych w stacji Lisków nadto komunikując część ruchu aglomeracyjnego z ruchem dalekobieżnym. Ruch aglomeracyjny głównie na szlaku Lisków Miasto – Lisków i Borek.
Realizując uwagi do poprzedniego RJ zmniejszono ilość poc. towarowych przejeżdżających przez Lisków głównie likwidując poc. 678x i 768x zostawiając z nich tylko jedną parę. Ruch manewrowy dla poc. zbiorowych pozostawiono na poprzednim poziomie dostosowując godziny ich jazdy w związku z rozpoczynaniem symulacji o 06:00 i 18:00 (poprzednio o północy). Ilość poc. obsługujących Spedpol jak i Tefamę pozostawiono jak w poprzednim RJ, w pierwszym przypadku trasując je przez Lisków Miasto. Poc. osobowe, które są skomunikowane między sobą mają opisy w uwagach eksploatacyjnych. Przy poc. osobowych przyśpieszonych dalekobieżnych (4 parach) następuje wymiana loków, zostawiono na to w RJ 15min. Pozostawiono starą numerację poc. z max. 5 cyfrowymi nr-ami, a końcówki w/g dawnej numeracji, czyli:
00-10 poc. ex. i posp.
11-49 osobowe,
50-54 osobowo-towarowe,
55-59 towarowo-osobowe,
60-64 towarowe przesyłkowo-ekspresowe,
65-69 towarowe pospieszne,
70-79 towarowe zbiorowe,
80-99 towarowe pozostałe.
co wydaje mi się ułatwia pracę, bo mniej więcej wiadomo co jedzie. Na Ciągu Testowo - Wilamowice zastosowano numerację 63xx, a powrotna 36xx. Borek podciągnąłem pod Lisków jako wspólny nr 4, więc z Borku (Zbyszek) do Wilamowic to 46xx, powrotne 64xx. Jeżeli jest 43xx tzn. zmienia czoło i jedzie do Testowa, powrotny to 34xx.