Forum Główne > ISDR - Rozkłady jazdy
Rozkład od EN57-002 dla nowego Liskowa
EN57-002:
No jakoś udało się zdążyć prawie na nowy RJ obowiązujący na kolei z tym dla symulatora. Ponieważ to już kolejny RJ dla Liskowa dostosowujący go do nowych realiów większego jednak Liskowa pod względem ludnościowym zwiększono w nim ruch aglomeracyjny. Wszak pojawił się nowy przystanek i stacja. Z łączną ilością 4 przystanków dla wysiadania ludności to już nie jest mała miejscowość przeto utrzymałem zatrzymywanie się wszystkich poc. expresowych, pośpiesznych i osobowych dalekobieżnych w stacji Lisków nadto komunikując część ruchu aglomeracyjnego z ruchem dalekobieżnym. Ruch aglomeracyjny głównie na szlaku Lisków Miasto – Lisków i Borek.
Realizując uwagi do poprzedniego RJ zmniejszono ilość poc. towarowych przejeżdżających przez Lisków głównie likwidując poc. 678x i 768x zostawiając z nich tylko jedną parę. Ruch manewrowy dla poc. zbiorowych pozostawiono na poprzednim poziomie dostosowując godziny ich jazdy w związku z rozpoczynaniem symulacji o 06:00 i 18:00 (poprzednio o północy). Ilość poc. obsługujących Spedpol jak i Tefamę pozostawiono jak w poprzednim RJ, w pierwszym przypadku trasując je przez Lisków Miasto. Poc. osobowe, które są skomunikowane między sobą mają opisy w uwagach eksploatacyjnych. Przy poc. osobowych przyśpieszonych dalekobieżnych (4 parach) następuje wymiana loków, zostawiono na to w RJ 15min. Pozostawiono starą numerację poc. z max. 5 cyfrowymi nr-ami, a końcówki w/g dawnej numeracji, czyli:
00-10 poc. ex. i posp.
11-49 osobowe,
50-54 osobowo-towarowe,
55-59 towarowo-osobowe,
60-64 towarowe przesyłkowo-ekspresowe,
65-69 towarowe pospieszne,
70-79 towarowe zbiorowe,
80-99 towarowe pozostałe.
co wydaje mi się ułatwia pracę, bo mniej więcej wiadomo co jedzie. Na Ciągu Testowo - Wilamowice zastosowano numerację 63xx, a powrotna 36xx. Borek podciągnąłem pod Lisków jako wspólny nr 4, więc z Borku (Zbyszek) do Wilamowic to 46xx, powrotne 64xx. Jeżeli jest 43xx tzn. zmienia czoło i jedzie do Testowa, powrotny to 34xx.
taper:
Czy 57102 ma standardowo nie mieścić się w peronach?
EN57-002:
Tak, już kiedyś o tym pisałem, że dzisiejsze składy 4 wagonowe to jakiś żart z kolei. Te są i tak krótsze jak kursujące za dawnych czasów i wtedy też nie mieściły się w peronach, a nawet stały czasami na przejazdach z drogą kołową w poziomie szyn przy zamkniętych rogatkach, za peronem. Od Wi można ręcznie zwolnić przebieg dla podniesienia rogatek.
Andrev:
--- Cytat: EN57-002 w 19 Grudzień 2014, 13:58:00 ---Od Wi można ręcznie zwolnić przebieg dla podniesienia rogatek.
--- Koniec cytatu ---
Raczej nikt nie będzie zrywał plomby z powodu tego, że się pośpiech w peronie nie zmieścił. Już prędzej można przeciągnąć lokomotywę za peron. Lub czekać grzecznie, aż podróżni wsiądą / wysiądą i startnie.
EN57-002:
Jak przyjeżdżaja osobowe przyśpieszone do przepięcia loka, to stoją 15min, więc zrywam. W rzeczywistości też się czasem rozwiązuje wczesniej jak wjechał cały.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej