Forum Główne > ISDR - Rozkłady jazdy

Rozkład od EN57-002 dla nowego Liskowa

<< < (2/2)

EN57-002:
Wiem, trochę niezręcznie pisać pod swoim własnym postem. W święta nieszczególnie był czas na wpisanie trzech błędów jakie udało się wyłapać. Sprawa dot. w każdym przypadku uwag eksploatacyjnych. Przy poc. 44181, należy wpisać:"lok.zabiera wag.ze 181 poc.44182,ST44 na rezerwę"; przy poc. 44183 zmienić opis na:"lok.zabiera wag.ze 183 poc.44184,SM48  na manewry" oraz przy poc. 04665 wpisać:"EU07 odpinana do 2511, SU45 do 5212". Jeżeli komuś się nie chcę wpisywać uwag do tych poc. to można pobrać poprawiony plik z RJ poniżej posta. Oprócz wpisów poprawiono minutówki przy: "odj.post.z:" Pozdrawiam jeszcze świątecznie.

greg86:
Znalazłem w niedzielnym rozkładzie takie coś:

melis:
Witam. Upewnij się, że przy wprowadzaniu numeru nie wkradła się nigdzie spacja, tym bardziej jak korzystasz z kopiuj/wklej, gdyż numer ten figuruje w rozkładzie.

EN57-002:
To faktycznie mój błąd w rozkładzie, bowiem ET41 przychodzi poc. 66190 kursującym 1-7, wag. do Tefamy odprowadzane są poc. 192 kursującym 1-7, 179 też 1-7 i 46191 też powinien być 1-7, a jest wpisane 1-5 "D". Jeżeli możecie to poprawcie w RJ.

EN57-002:
W stworzonym przez siebie RJ do Liskowa, czasami zdarzają się niewyjaśnione sprawy. Otóż poc. towarowe wysyłane do Liskowa M-to na oblot i zmianę kierunku niekiedy grzęzną tam. W RJ wpisane sa opcje opóźnień, ale te nie zawierają się w czasach w jakich generuje to program. Ostatnio jak grałem, to Lisków M-to wchłonął cztery towarowe i pierwszego oddał do Spedpola z 661min opóźnieniem, za raz za nim spytał się o zgodę na następnego z 568min opóźnieniem. Początkowo myślałem, że zbyt mało czasu między składami, ale po wyprawieniu przez M-to to z reguły ode mnie ma jechać następny, zresztą 34074 z 568min opóźnieniem wyprawił przed osobówką, a po niej ostatniego opóźnionego ponad 400min. Luki między pociągami mają czasami ponad 10min. Czy ktoś może mi wytłumaczyć przyczynę takiego działania?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej