Forum Główne > Testowo

TW - zgłaszanie błędów

(1/22) > >>

rustsaltz:
żeby nie tworzyć nowego działu:
-maszyniści mimo zgłoszenia jazdy na Sz nie proszą o podanie go, gdy mają przed sobą jeszcze jeden semafor (głosimy jazdę na Sz, podajemy wjazd i mechanik nie głosi, że można świecić)
-z nieznanych przyczyn wywaliło rozprucie rozjazdu 4: ustawiony na prosto, przebieg B utwierdzony na tor 1, podczas wjazdu pociągu dzwonek i  czerwona lampka. Mam iść sprawdzić bezpiecznik? ;)

Zacha:
1 - jak do tej pory było taka karma, czekamy na wypowiedź naszego Architekta :P
2 - to tzw. rozprucie pozorne, czasem się zdarza.

--- Cytat: rustsaltz w 08 Maj 2011, 17:51:59 ----z nieznanych przyczyn wywaliło rozprucie rozjazdu 4: ustawiony na prosto, przebieg B utwierdzony na tor 1, podczas wjazdu pociągu dzwonek i  czerwona lampka.

--- Koniec cytatu ---
Ja już waliłbym w gary, że drugie Reptowo się zrobiło...

robert051:
Ap ropo tego rozprucia pozornego to miałem te samą sytuację.
Oprócz tego udało mi się odwrócić blokadę liniową na torze nr 2 do stanu kierunku zasadniczego przy wciśniętym przycisku NP2Ś.

rustsaltz:

--- Cytat: Zacha w 08 Maj 2011, 18:19:47 ---2 - to tzw. rozprucie pozorne, czasem się zdarza.

--- Koniec cytatu ---
Co piszemy w temacie zerwania plomby? :)

Kolejny pociąg przejechał już bez rozprucia.

Zacha:
W książce usterek (jeśli takową prowadzisz :P) piszesz, że zerwano plombę z Kr4 z powodu wystąpienia kontroli rozprucia na rozjeździe nr 4 utwierdzonym w położeniu "+" podczas przejazdu pociągu nr xxx. Na gruncie nie stwierdzono przeszkód do jazdy.
Albo druga wersja: "Zerwano plombę z Kr4 podczas czyszczenia pulpitu" :D

Co do odwrócenia blokady przy wzbudzonym NP - nie ma w tym nic dziwnego. Przyciski NP i NO tyczą się semaforów i sygnałów na nich wyświetlanych, a nie blokad liniowych.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej