Forum Główne > Testowo

TW - zgłaszanie błędów

<< < (2/22) > >>

Paweł:

--- Cytat: rustsaltz w 08 Maj 2011, 17:51:59 ---żeby nie tworzyć nowego działu:
-maszyniści mimo zgłoszenia jazdy na Sz nie proszą o podanie go, gdy mają przed sobą jeszcze jeden semafor (głosimy jazdę na Sz, podajemy wjazd i mechanik nie głosi, że można świecić)
--- Koniec cytatu ---

Cóż, w takim razie trzeba zgłaszać jazdę na Sz po minięciu semafora wjazdowego, a jeżeli pociąg jedzie bez zatrzymania, to raczej w takim przypadku widać gdzie jest i kiedy podawać Sz na wyjazdowym. Myślę że jest to detal i nie ma sensu tracić czasu na poprawianie działania tego.


--- Cytat: rustsaltz w 08 Maj 2011, 17:51:59 ----z nieznanych przyczyn wywaliło rozprucie rozjazdu 4: ustawiony na prosto, przebieg B utwierdzony na tor 1, podczas wjazdu pociągu dzwonek i  czerwona lampka. Mam iść sprawdzić bezpiecznik? ;)

--- Koniec cytatu ---

Tak jak napisano powyżej, "wylosowało się" rozprucie pozorne.


--- Cytat: robert051 w 08 Maj 2011, 20:10:54 ---Oprócz tego udało mi się odwrócić blokadę liniową na torze nr 2 do stanu kierunku zasadniczego przy wciśniętym przycisku NP2Ś.
--- Koniec cytatu ---

NP/NO warunkuje działanie semaforów, nic mi nie wiadomo na temat uzależnienia między NP/NO a blokadami liniowymi.

uetam:

--- Cytat: Zacha w 08 Maj 2011, 22:18:55 ---W książce usterek (jeśli takową prowadzisz :P) piszesz, że zerwano plombę z Kr4 z powodu wystąpienia kontroli rozprucia na rozjeździe nr 4 utwierdzonym w położeniu "+" podczas przejazdu pociągu nr xxx. Na gruncie nie stwierdzono przeszkód do jazdy.
Albo druga wersja: "Zerwano plombę z Kr4 podczas czyszczenia pulpitu" :D

--- Koniec cytatu ---
I następnego dnia zostajesz wysłany na ponowny egzamin.
Dokształc sie a nastepnie udzielaj rad bo w tym momencie wprowadzasz kolege w blad.
@rustsaltz:
Jeżeli to było rozprucie pozorne to:
1) Idziesz na grunt i sprawdzasz doleganie iglic, stan zamkniecia, pretow kontrolnych, nastawczych itd.
2) Zamykasz iglice odlegajaca na zamek zwrotnicowy lub spone iglicowa
3) Do czasu gdy automatyk oraz toromistrz nie sprawdza zwrotnicy i nie dopuszcza jej do ruchu musi byc ona zamykana na spone dla wszystkich jazd pociagow (w '+' oraz '-')

O odpisach w E1758 i D831 nawet nie wpominam bo to chyba oczywista oczywistosc :)

Zacha:
W takim razie oświeć maluczkich i powiedz, jak to powinno wyglądać.

uetam:

--- Cytat: Zacha w 08 Maj 2011, 23:21:07 ---W takim razie oświeć maluczkich i powiedz, jak to powinno wyglądać.

--- Koniec cytatu ---
Poczytaj instrukcje. Ie-10 na ten przyklad.

rustsaltz:
Dzisiaj była podobna sytuacja w "terenie", przy czym wywaliło kontrolę, a nie było rozprucia i o dopuszczaniu rozjazdu wiem sporo ;)

Ciekawe ile bym musiał na toromistrza i automatyka czekać? Do 7? :D A może by tak dorobić taką opcję do symulatora? ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej