- czy dyżurny ruchu notuje gdzieś manewry przy wymianie wagonów?
- jakie dokumenty wypełnia dyżurny ruchu przy wyprawie pociągu, który startuje z jego stacji? (prócz R-142)
Jeżeli np. przyjadą nam próżne węglarki, a lok zabiera ładowne, to o ile nie mówią o tym ekstra przepisy, nie pisze się nic. (no chyba, że w kontrolce zajętości, co gdzie jest itp).
Na większości bocznic i stacji dokumentację do odjazdu pociągu przygotowuje rewident, ekspedycja (o ile jest) itp. To przewoźnik odpowiada za masę hamującą itp. Dyżurny dostaje najczęściej tylko R7, o ile on "gromadzi" takie papiery u siebie.
PS. Co do zgody, to mogło być tak, co przy remontach jest "standardem", musi być zgoda dyspozytora np. PKP Cargo i/lub odcinkowego PKP-PLK, na wyprawienie pociągu. Czasem się zdarza, że np. na rozkład czeka po próbie ze 2 godziny, a potem na zgodę kolejne 2. Ale rekordzista - luzak stał 6h czekając na rozkład
A jak go dostał to się zamknął bo mu się godziny skończyły.