Forum Główne > Lisków (stara wersja symulatora)

Jak rozwiązać sytuację ruchową?

<< < (2/2)

melis:
ok mam już. Czy nie można na czas dotarcia lok "ratunkowej", wciągnąć składu 7511, na tory boczne? Procedura pozwala na taki zabieg? Bądź "suką", podciagnąć ten skład pod sam semafor S? No i tak zrobiłem. Su podciągnęła pod semafor, a 36783 puszczony przez perony na 1dynkę w str Wi. 44217 na parę minut trza wyciągnąć z peronów. To jest dopuszczalne?
Edycja: Masz tu nieco ruch ;) Przydał by się jakiś "wewnętrzny" opis. Bo to, że skład ma opisany num powrotny, to jest ok, ale nie wiadomo co z lokomotywami od tych składów. Czy jadą, czy zostają, czy co.

EN57-002:
    Przestawiłem SU45 z toru 11 na 1b, spiąłem ze składem 7511. Podciągnąłem pod sem. S, dzięki temu, zwolniła się izolacja zwrotnicy 27cd i odpiałem SU45 wraz ze zdefektowaną EU07. Przestawianie całego składu z pasażerami na tory grupy towarowej odpada, bo ludzie, jak to ludzie będą ciągle łazić, a tu przy krawędzi peronowej mogą to robić. 36783 przepuściłem przez tor 11-ty i reszta poc. do czasu dojazdu awaryjnej EU07 przebiegała przez tor 11-ty. W wolnej chwili SU45 odstawiłem na tory odcinka sieciowego ze zdefektowaną EU07.
    Co do opisu to mogę go zrobić, ale mile widziane sugestie czego brakuje dokładnie. Mnie się inaczej gra na rozkładzie, bowiem sam go tworzyłem, to mniej więcej wiem co gdzie jedzie i część pc. rozpoznaję po numerach i przy których składach zrobić oblot. Oczywiście, ponieważ RJ jest pełny to sam się czasami zatykam przy defektach któregoś z głównych rozjazdów lub defektu składu w newralgicznym miejscu.

melis:
Jak będę miał czas, to od początku uruchomię Twój rj i wtedy spiszę, co mnie "boli". Pewnie będzie to bardziej sugestywne, a więc potraktuj z przymrużeniem oka. Ogólnie mogę powiedzieć, że rozkład jest bardzo fajny, urozmaicony i wymagający.

Droznik:
Ale o co chodzi? Masz wolną towarową i loka do manewrów to spokojnie możesz zepchnąć tam skład i poczekać na właściwego loka. Przepisy nie zabraniają takiego manewru a i Ty musisz sobie usprawnić pracę. Pamiętam jak kiedyś pociąg kolonijny z młodzieżą trzymałem 20 min na grupie towarowej i jakoś nic się nie działo

EN57-002:
Trzymać na towarowej można jak np. stoi i czeka, aż się zwolni krawędź. Nawet pośpiechy czasem stoją na towarowych, po za tym mają na czole sprawnego loka. Jeżeli już przy niej stoi, to wycofywanie go jest niezręczne, nie wiemy za ile będzie awaryjny. Po za tym wystarczy tu podciągnąć pod wyjazdowy i można oblecieć go po torze 11-ym innymi składami.

Nie wiem czy to zabawne czy tragiczne. Zdefektował mi pod wjazdowym z Tęczy 5780. Nie zamknąłem toru, choć powinienem i chciałem go lokiem manewrowym ze stacji "szybko" wciągnąć. Lok podpięty pod 5780 po wydaniu polecenia wjazdu do stacji też zdefektował. Teraz tor już zamknę dla ruchu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej