Na wiosnę, też był jakiś taki przypadek, tylko nie wiem, czy nie chodziło tam o Szobiszowice-Łabędy (tam chyba jest uzależnienie wyjazd-wjazd?), chyba, że szkoleniowiec coś ściemniał.
Maszynista zgłosił, że nie ma To, czy to nawet i instruktor był z PIC`u.
Poza tym - znajomość szlaku chyba mają
Znajomość szlaku nie da tu za dużo, bo wjeżdżasz torami towarowymi (zazwyczaj tylko towary tamtędy jeżdżą, dodatkowo to jest chyba był skrajny prawy (patrząc w kierunku Łabęd) świeżo po remoncie rewitalizacji) i to jeszcze lewym.
To jak lewym w kierunku Łabęd po linii 168 to tam nie ma żadnego sem. czy komory światła Sz. Mech. powinien się zatrzymąć na wysokości sem wjazdowego A1/2 do Łabęd, ale on też jest (tor przy którym stoi sem A) oddalony o ok. 100m., do toru lewego, nadto w łuku, to czasem mech mają tam problem gdzie się zatrzymać.
Uzależnienie tam jest wyjazdowe z Gliwic - wyjazdowe z Szobieszowic (podg.), natomiast nie pamiętam czy rzecz się działa na wjeździe do Łabęd czy do Gliwic
Uzależnienie jest: wyjazd z Gliwic nast. "Gl23" do Szobiszowic "Szo". Sem. wyjazdowe z Gliwic jednocześnie podają jakie są wskazania odnośnych sem. na podg. Szo i odwrotnie z powodu odległości nast. Szo od sem. wjazdowych do Gliwic ok. 1265m. W drugą stronę jest podobnie. W zasadzie sem. wyjazdowe z Gliwic Gl23 sa jakby drogowskazowymi dla sem wjazdowych na podg. Szobiszowice Szo i odwrotnie, przeto nie ma przed nimi tarcz ostrzegawczych To.